BMW a anuntat ca propulsoarele pe benzina cu ardere interna, cu trei pistoane, care vor face parte din sistemul hibrid de propulsie al modelului i8 vor fi produse in Marea Britanie, exclusiv, la uzina Hams Hall.
Uzina Hams Hall a produs peste trei milioane de motoare pentru automobile BMW si MINI, care sunt livrate catre uzine din Germania, Austria si Oxford pentru a fi montate pe X1, Seria 3 si MINI.
BMW i8 reprezinta masina sport eco a anilor 2015. Aceasta are 4.632 mm lungime, 1.955 mm latime, 1.280 mm inaltime, un ampatament de 2.800 mm si o greutate de 1.480 kg. Volumul portbagajului este de 150 litri. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se face in mai putin de 5 secunde.
clici aici pentru galeria foto
Sistemul de propulsie al BMW i8 este format dintr-un motor turbo diesel cu trei cilindri, de 1,5 litri (164 kW/220 CP si 300 Nm) si unul electric (96 kW/130 CP si 250 Nm). Daca bateria a fost reincarcata complet, timp de o ora si 45 de minute, BMW i8 poate parcurge pana la 35 km doar electric. In pofida acestor specificatii ale conceptului, BMW vorbeste acum de motoare pe benzina, nu diesel, care vor echipa masina de serie.
BMW a lansat noua submarca i, de la inovatie, in februarie 2011. Submarca i va reuni cele mai avansate si mai ecologice masini ale marcii germane. Din familia de modele i, primul care va fi lansat este i3 (2013), apoi va urma i8 (2014).