Dupa i3 si i8, BMW prezinta si i8 Concept Spyder, versiunea decaptabila a performantului hibrid i8, care va fi lansat dupa 2013. BMW i8 Concept Spyder este putin mai mic decat i8 si motorul cu ardere interna este pe benzina (fata de diesel la i8).
BMW i8 Concept Spyder consuma circa 3 litri de benzina pentru 100 km parcursi, insa gratie sistemului de propulsie hibrid performantele sunt ridicate, masina fiind capabila sa atinga 100 km/h in 5 secunde.
click aici pentru galeria foto
i8 Concept Spyder are 4.480 mm lungime, 1.922 mm latime, 1.208 mm inaltime, un ampatament de 2.650 mm si o greutate de 1.630 kg. Volumul portbagajului este de 100 litri.
Sistemul de propulsie al BMW i8 este format dintr-un motor pe benzina cu trei cilindri (164 kW/220 CP si 300 Nm) si unul electric (96 kW/130 CP si 250 Nm). Puterea maxima combinata este de 260 kW/354 CP.
Daca bateria a fost reincarcata complet, timp de o ora si 45 de minute, BMW i8 poate parcurge pana la 30 km doar electric. Masina sprinteaza pana la 100 km/h in 5 secunde.
BMW a lansat noua submarca i, de la inovatie, in luna februarie. Submarca i va reuni cele mai avansate si mai ecologice masini ale marcii germane.
Din familia de modele i, primul care va fi lansat este i3, apoi va urma i8 si, probabil, ulterior si acest i8 Spyder.