Acasa Romania Automobile Bavaria a incheiat 2011 cu afaceri in crestere cu peste 40% datorita activitatilor pentru MAN si a afacerilor din Germania

Automobile Bavaria a incheiat 2011 cu afaceri in crestere cu peste 40% datorita activitatilor pentru MAN si a afacerilor din Germania

de Adrian Mitrea

Sediu Central Automobile Bavaria (sursa - Automobile Bavaria)
Sediu Central Automobile Bavaria (sursa - Automobile Bavaria)

Grupul Automobile Bavaria a avut afaceri de 285 milioane euro anul trecut, in crestere cu peste 40% fata de nivelul din 2010, avans datorat in principal activitatilor de pe piata germana si a vanzarilor de camioane MAN din Romania, care au crescut cu 80%. Si vanzarile de automobile BMW si MINI au crescut, cu 18%, respectiv 50%, potrivit datelor financiare si comerciale anuntate de companie joi, 19 ianuarie, intr-o conferinta de presa.

„Ne-am extins in 2011 si in Romania si in Germania. La capitolul realizari putem trece investitiile pe care le-am facut aici in modernizarea unor centre auto, iar in Germania am inaugurat primul showroom Rolls-Royce. Pentru 2012 vizam consolidarea operatiunilor, dar suntem atenti si la oportunitatile de investitii”, a declarat Michael Schmidt, presedintele si fondatorul Automobile Bavaria Group.

Michael Schmidt a acordat in decembrie 2011 un interviu 0-100.ro, pe care il poti reciti aici.

Afacerile din Germania se cifrau la 30 milioane euro in 2010, au ajuns la 75 milioane euro anul trecut, iar pentru 2012 oficialii companiei asteapta 90 milioane euro.

Automobile Bavaria Group este cea mai mare retea de dealeri autorizati BMW din Europa Centrala si de Est si importatorul camioanelor MAN in Romania.

„Daca ne uitam la vanzari, cele mai cautate autoturisme BMW au fost cele din gama X (X1, X3, X5 si X6), care au generat impreuna peste 65% din vanzarile noastre. Pentru MINI, cel mai cautat model pe piata din Romania este MINI One”, a declarat Gabriela Turcitu, director executiv adjunct in cadrul Grupului si responsabil de vanzari.

Dealerii din Grupul Automobile Bavaria vand peste 70% dintre automobilele noi marca BMW comercializate anual in Romania. Primul BMW M5 din noua generatie a fost livrat deja si urmeaza inca doua livrari in acest an. „Anul trecut am comercializat cinci autoturisme BMW M”, a adaugat Turcitu.

„Incepem anul in forta in ceea ce priveste lansarile de noi modele. In luna ianuarie si-a facut aparitia in showroom-ul din Baneasa, singura locatie certificata BMW M in Romania, mult asteptatul BMW M5. In luna februarie, vom lansa noul BMW Seria 3, in cele trei linii de echipare: Modern, Sport si Luxury. In luna martie, brandul MINI, castigatorul ultimei editii a raliului Dakar, isi extinde familia cu un nou membru, MINI Roadster”, a spus Ciprian Bercea, director executiv adjunct si responsabil de marketing in cadrul Automobile Bavaria Group.

Brandul de lux Rolls-Royce si-a gasit doi noi clienti in Romania carora le-au fost livrate un Rolls-Royce Phantom si un Rolls-Royce Ghost. Automobile Bavaria Baneasa a primit, la sfarsitul anului 2010, statutul de service autorizat din partea producatorului de automobile de lux Rolls-Royce. Astfel, compania a devenit singura reprezentanta Rolls-Royce din regiune, pe o raza de 1.000 de kilometri.

„Pe segmentul de motociclete, piata a scazut cu 16%, in timp ce departamentul moto al Automobile Bavaria a inregistrat vanzari in crestere cu 10% la motocicletele noi. Compania a ramas si in 2011 liderul segmentului moto, cu o cota de piata de 15%. Ritmul de crestere a fost mult mai mare la motocicletele rulate, cu un plus de 50%”, se arata intr-un comunicat al Automobile Bavaria Group.

In 2011 centrele din Otopeni si Constanta au fost complet modernizate si reconstruite conform noilor standarde BMW.

„Valoarea acestor investitii, raportata la cele doua unitati, a fost de aproximativ 5 milioane euro. In urma acestor modificari, dealerul Automobile Bavaria din Otopeni devine cel mai important centru pe partea de tinichigerie si vopsitorie la nivelul intregii retele nationale”, a declarat Werner Schmidt, director executiv adjunct si responsabil de segmentul de after-sales in cadrul Automobile Bavaria Group.

Pe plan extern Grupul este reprezentat in Germania de cinci dealeri, grupati in zona orasului Munchen. Astfel, Autohaus Michael Schmidt Gmbh controleaza patru dealeri BMW si MINI, iar Autohaus Baierbrunn efectueaza operatiuni de service pentru BMW, MINI si autoturisme rulate. Compania Schmidt Premium Cars detine in Germania contract de dealer Rolls-Royce, cu operatiuni de vanzare si service pentru brandul britanic de lux.

Grupul Automobile Bavaria a fost fondat in 1994, la Brasov, de Michael Schmidt.

Michael Schmidt - presedinte si fondator Automobile Bavaria (sursa - Automobile Bavaria)
Michael Schmidt - presedinte si fondator Automobile Bavaria (sursa - Automobile Bavaria)

Lasa un comentariu

avatar
  Subscribe  
Notifica-ma despre