Hyundai a dezvaluit la Salonul Auto de la Frankfurt (13-25 septembrie) a doua generatie a modelului compact i30. Masina a fost desenata si conceputa in centrul tehnic al Hyundai din Europa, amplasat in Russelsheim, Germania. Masina afiseaza designul fluidic sculpture care a debutat in 2009 si care sta la baza tututor noilor modele Hyundai lansate in Europa de atunci si pana in prezent. Si standul marcii coreene este nou, puternic influentat si el de limbajul fluidic sculpture.
„Ne asteptam ca aceasta noua generatie a i30 sa joace un rol cheie in dezvoltarea imaginii de marca in Europa si sa intareasca pozitia de best seller pe care o are acest model (…)”, a declarat Allan Rushforth, vicepresedinte si director operational al Hyundai Motor Europe, intr-un comunicat de presa.
galeria foto de la standul Hyundai
Prima generatie Hyundai i30 si-a facut debutul in 2007. Vanzarile acestui model in Europa au crescut de la an la an, pana la 115.000 unitati in 2010 (cea mai mare cifra anuala de vanzari a unui model Hyundai in Europa). Vanzarile totale au atins cifra de 350.000 unitati pana la jumatatea anului 2011.
Modelul i30 este si cel mai bine vandut Hyundai in Romania, in prima jumatate a anului fiind livrate aproape 550 de masini, potrivit importatorului, Hyundai Auto Romania.
„Consideram ca noua generatie i30 va atrage tinerii si consumatorii progresivi, ce nu isi doresc doar o masina performanta, ci si o masina atragatoare. In acest fel, noua generatie a modelului i30 va contribui la viitorul succes in vanzari, la cresterea notorietatii marcii si va imbunatati perceptia despre marca Hyundai in randul consumatorilor europeni”, potrivit lui Allan Rushforth, vicepreseindte si direcor operational (COO) al Hyundai Motor Europa.
Corespondenta de la Salonul Auto de la Frankfurt. Poti citi aici toate stirile asociate acestui eveniment sau accesand rubrica Frankfurt 2011 special creata in capul sitului.