Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Infiniti FX30d |
Echipare |
GT Premium |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.865 / 1.925 / 1.680 |
Ampatament (in milimetri) |
2.885 |
Greutate (in kilograme) |
2.150 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
90 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 410 / 1.305 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,36 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.993 |
Carburant |
Motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 238 / 175, la 3.750 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 550la 1.750 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri dispusi in V |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came si reglare hidraulica a cursei supapelor, distributie pe lant |
Alimentare | Injectie directa, turbina cu geometrie variablila, intercooler |
Raport compresie | 16:1 |
Viteza maxima (km/h) |
212 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
8,3 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
11,2 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7,8 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
9 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 238 |
Consum in test-drive |
10,1% |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Buzau si imprejurimi, in total 800 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, brate oscilante, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Idenpendenta, multilink, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 355 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 350 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
255 / 50 / R20 |
Producator anvelope si model |
Yokohama W drive |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (preturi cu TVA) |
|
Garantie |
3 ani sau 100.000 kmi, trei ani pentru defecte de vopsire si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 86% / 77% / 44% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
99% |
Pret fara TVA al modelului testat |
54.334 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
67.375 euro |
2 comentarii
Cam urata(rau). Si cam inapoiata fata de X5 care are cutie automata cu 8 viteze si sistem de oprire a motorului la stationare, iar puterea e de 300 de cai la motorul de 3 litri. X5 4.0 d ( 3 litri, 306 cai) costa de la 63000. Infiniti incepe de la 67000.
esti varza. la 67000 e full de full. bmw ul incepe de la 63000 dar primesti o cheie si un volan fara airbag. daca citesti cu atentie iti dai seama…. dar ce sa faci daca suntem ciresari care prefera ics cinciu…