Acasa Industrie Avromescu, Opel Romania: A inceput sa reapara interesul investitorilor pentru industria auto

Avromescu, Opel Romania: A inceput sa reapara interesul investitorilor pentru industria auto

de Adrian Mitrea

Constantin Avromescu (sursa - 0-100.ro)

Industria auto romaneasca incepe sa-si revina, iar un semnal pozitiv in acest sens vine de la antreprenori, care au reinceput sa gaseasca interesante afacerile din auto, in beneficiul clientilor si al brandurilor, a declarat pentru 0-100.ro directorul general al Opel in Romania, Constantin Avromescu.

„Primul semnal ca piata auto incepe sa-si revina este interesul celor care vor sa devina antreprenori, sau care sunt deja antreprenori, si care se indreapta catre industria auto. Ca om din bransa pot spune ca in ultimii ani de zile cererile au fost foarte putine, dar o surpriza placuta a fost ca incepand cu ianuarie anul acesta sunt din ce in ce mai multe solicitari venite de la oameni, antreprenori, care vor sa se asocieze, sa-si inceapa activitatea in ceea ce inseamna industria auto. Inseamna ca ne indreptam spre calea cea buna”, a spus Avromescu pentru 0-100.ro, dupa evenimentul de lansare in Romania al Opel Corsa facelift.

Potrivit oficialului Opel, interesul afaceristilor pentru industria auto nu se va traduce intr-o explozie de noi showroom-uri, ci mai degraba in imbunatatirea calitatii afacerilor din industrie si a relatiilor cu clientii.

„E o tendinta ca cei care detin capital, cei care economic vorbind sunt viabili, considera industria auto in continuare o provocare si o sursa de venit, un business. Nu trebuie sa va imaginati ca sunt zeci sau sute de cereri sau ca este abundenta. Sunt branduri care vor alte branduri, sunt oameni care vin dintr-un anumit tip de comert si vor sa se asocieze cu acest comert cu autovehicule si cu prestari de servicii, ceea ce e un lucru bun, in fond si la urma urmei, pentru branduri si pentru client”, a explicat Avromescu.

El a precizat ca sunt sanse mici ca Opel sa-si extinda reteaua de dealeri in acest an, data fiind acoperirea nationala buna. „Sigur, suntem atenti la orice parteneriat care poate sa aduca un plus pentru brand si pentru clienti”, a adaugat oficialul Opel Romania.

In februarie au crescut vanzarile de masini noi in comparatie cu aceeasi luna din 2010, iar acest rezultat pozitiv vine in contextul in care si ianuarie a fost o luna buna, cu vanzari in crestere cu 24% fata de ianuarie 2010.

Inmatricularile de masini noi din Romania au scazut cu 18% anul trecut, comparativ cu 2009, de la 116.000 unitati la 94.500 automobile, intrarile de second hand s-au stabilizat in jurul valorii de 214.000 unitati, iar tranzactiile cu masini din parcul auto national au crescut cu 8,1%.

comenteaza pe gmclub

 

Lasa un comentariu