Standul Mazda de la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie) prezinta conceptul Minagi, care da primele indicii despre cum va arata SUV-ul CX-5.
Viitorul SUV CX-5 va fi pozitionat sub CX-7, ca rival pentru masini precum Chevrolet Captiva si Ford Kuga.
Minagi pastreaza fidel noua linie de design a Mazda, inaugurata in vara anului 2010 pe conceptul Shinari. Acesta reprezinta o declaratie forta a Mazda care nu se limiteaza doar la design, ci si la ergonomie si calitatea materialelor.
In vara anului trecut, prin Shinari, concept prezent de asemenea la stand, Mazda si-a schimbat filosofia de design, cunoscuta pana atunci sub numele de „Nagare”, care in japoneza inseamna „curgere”, dupa implementarea ei doar pe un singur model, noua Mazda5, ce va fi lansata in 2011. Noul curent stilistic de la Mazda se numeste kodo, care inseamna „sufletul miscarii”.
Limbajul de design Nagare a fost abandonat dupa ce directorul de design al Mazda, Laurens Van den Acker, cel care a stat la baza acestuia, s-a mutat in 2009 la Renault, dupa trei ani petrecuti la Mazda.