Acasa Piata Auto Rabla 2011 isi propune sa caseze minimum 60.000 de masini si incepe dupa jumatea lui martie

Rabla 2011 isi propune sa caseze minimum 60.000 de masini si incepe dupa jumatea lui martie

de Adrian Mitrea

Rabla (sursa - 0-100.ro)

Bugetul pentru editia 2011 a Programului Rabla are fonduri totale alocate in suma de 228 milioane lei, bani suficienti pentru a casa 60.000 de masini mai vechi si pentru a da proprietarilor vouchere in valoare de 3.800 lei pentru a cumpara un automobil nou.

„Potrivit informatiilor pe care le avem de la Ministerul Mediului, incepand cu partea a doua a lunii martie acest program va fi operaţional. Din suma alocata am lasat posibilitatea deschisă ca, in cazul in care aceasta suma va fi consumata, sa suplimentam cu bani programul pentru a satisface nevoile pietei”, a declarat miercuri seara (16 februarie) premierul Emil Boc, citat de MEDIAFAX.

El a aminitit ca în 2010, prin Programul Rabla, au fost casate 190.000 autoturisme si achiziţionate 63.000 unitati, dintre care 26.000 de productie autohtona.

Inceperea editiei 2011 a Programului Rabla se afla la a treia amanare. Executivul a promis initial ca Programul va demara la 1 februarie, ulterior ca va incepe la 15 februarie, iar acum orizontul de asteptare s-a mutat pentru a doua jumate a lunii martie.

In acest an, la fel ca si in 2010, cine va casa o masina proprietate personala mai veche de zece ani va obtine un voucher de 3.800 lei de la stat. Acest cupon va putea fi folosit ca reducere pentru achizitionarea unei masini noi.

Legislatia permite clientului de masina noua sa vina cu pana la 3 tichete, reducerea fata de pretul de catalog al automobilului fiind astfel mai mare.

Tichete Rabla se gasesc, pentru cei care nu au asa ceva, la anunturi de mica publicitate si chiar la dealerii auto.

Programul Rabla este atat un instrument de a innoi parcul auto national, precum si o metoda de a sprijini industria auto locala, puternic lovita de criza.

Vanzarile de masini noi din Romania au scazut cu 18% anul trecut, comparativ cu 2009, de la 116.000 unitati la 94.500 automobile, insa chiar si in aceste conditii sase marci importante, de renume, au reusit sa infranga criza.

Lasa un comentariu