Varianta restilizata (facelift) a SUV-ului Opel Antara are un pret de pornire de 21.515 euro in Romania, inclusiv TVA, avand patru motorizari cu capacitati cilindrice cuprinse intre 2,2 litri si 3 litri.
Lansat in 2006, SUV-ul Antara este succesorul masinii de teren Opel Frontera. Antara nu a beneficiat de un facelift din 2006 si pana in prezent. Acum, in 2011, odata cu facelift-ul, din oferta a disparut motorizarea turbo diesel de 2 litri care era mai avantajoasa decat restul (taxe si asigurari mai mici).
click aici pentru galeria foto
Cel mai ieftin model are tractiune pe rotile din fata, un motor pe benzina de 2,4 litri cu 167 Cai Putere (CP) si transmisie manuala cu sase viteze.
Pe langa acest propulsor mai exista o varianta pe benzina, V6 de 3 litri (264 CP), disponibila doar pe echiparea de top si doar cu tractiune 4×4.
In oferta exista si un motor turbo diesel de 2,2 litri, disponibil in doua variante de putere: 164 CP si 184 CP.
In functie de motorizare, Antara poate avea tractiune doar pe rotile din fata sau 4×4 (AWD) si transmisii automate sau manuale, ambele cu sase viteze.
Detaliile complete despre motorizari si echipari pot fi consultate pe configurator.
Masina dispune, ca toate masinile Opel moderne, de un suport integrat pentru biciclete (optional).
Sistemul de tractiune integrala controlat electronic cu care este echipat modelul Opel Antara imbina avantajele unei tractiuni pe puntea fata, de exemplu consumul redus de carburant, cu beneficiile unei tractiuni integrale, spune Opel.
In timp ce motorul isi transmite puterea in general catre rotile din fata, conditiile generale de conducere sunt monitorizate continuu de sistemele electronice de control. Daca tractiunea necorespunzatoare ameninta sa provoace deraparea rotilor din fata, sistemul redistribuie puterea fara nicio intrerupere sesizabila catre celelalte roti, spune constructorul.
In functie de situatia de conducere si de conditiile exterioare, proportiile de distribuire a puterii variaza intre 100 procente catre puntea fata, pana la 50% catre fiecare dintre cele doua punti fata si spate, inclusiv toate variatiile posibile intre aceste doua extreme.