Vanzarile grupului auto american General Motors (GM) au crescut cu 12,2% anul trecut, fata de 2010, de la 7,477 milioane unitati la 8,389 unitati, a anuntat compania.
Cele mai mari piete pentru General Motors au fost, in ordine, China (2,351 milioane unitati), SUA (2,215 milioane masini), Brazilia (aproape 658.000 unitati), Marea Britanie (290.000 autovehicule) si Germania (269.000 unitati).
Chevrolet a fost cea mai bine vanduta marca a Grupului, cu peste 4,2 milioane unitati livrate in 2010 (+21,%), urmata de Opel/Vauxhall (1,2 milioane masini, -2,4%).
Asttfel, 50% dintre masinile vandute de grupul GM anul trecut au purtat sigla Chevrolet, iar 14% au fost Opel si Vauxhall.
Vanzarile de masini Opel/Vauxhall au fost singurele din grupul GM care au scazut in 2010.
Grupul General Motors include 12 marci, dintre care unele cu doar acoperire regionala: Chevrolet, Opel, Vauxhall, Wuling, Buick, GMC, Cadillac, Holden, Daewoo, Jiefang, Baojun si Isuzu.