Acasa Mitsubishi Strategia Mitsubishi pentru urmatorii 10 ani: opt noi modele hibride si electrice, cresterea vanzarilor

Strategia Mitsubishi pentru urmatorii 10 ani: opt noi modele hibride si electrice, cresterea vanzarilor

de Adrian Mitrea

Mitsubishi Concept Global Small (sursa - Mitsubishi)

Mitsubishi va lansa opt noi modele electrice si hibride si si-a propus sa profite mai eficient de fiecare piata in care vinde masini, in sensul cresterii vanzarilor, se arata in planul strategic al Mitsubishi Motor Corporation (MMC) pentru urmatorii zece ani.

Pana in 2016, marca vrea sa aiba in portofoliu un total de opt noi automobile electrificate (cu propulsie 100% electrica sau hibride). Mitsubishi doreste acest lucru pentru a eficientiza consumul de carburant fosil si pentru a reduce emisiile poluante ale masinilor.

Compania vrea ca pana pana in 2020 vanzarile sale de masini electrificate sa reprezinte 20% sau chiar mai mult din totalul livrarilor.

In prezent, singurul automobil electric al Mitsubishi este i-MiEV, care ajunge si in Romania in acest an. Gama Mitsubishi nu include nicio masina cu propulsie hibrida in acest moment.

Media de emisii poluante a intreagii game Mitsubishi din 2020 ar trebui sa fie cu 50% mai mica decat era in 2006.

Nu in ultimul rand, planul strategic al Mitsubishi vizeaza livrarea a 1,37 milioane automobile la nivel mondial in anul fiscal 2013 (31 martie 2013-31 martie 2014), in crestere cu 37% fata de cele un milion de unitati pe care compania estimeaza ca le va livra in anul fiscal 2010. Atingerea acestei tinte va fi posibila prin o mai buna adaptare a produselor companiei la piete.

Lasa un comentariu