Producatorul auto francez Renault a inceput sa-si promoveze cel mai mic automobil electric, denumit Twizy Z.E., prin intermediul retelei de publicitate iAd, dezvoltata de Apple special pentru terminale mobile. Renault devine astfel primul utilizator al iAd in Europa.
Astfel, mesajele publicitare ale Renault vor ajunge la milioane de utilizatori de iPhone si iPod touch, se arata intr-un comunicat al producatorului auto.
Atunci cand va fi lansat pe piata, in a doua parte a anului 2011, Twizy Z.E. va avea un pret de circa 5.000 euro si va putea gazdui soferul si un pasager, care va sta in spate. Nu se stie inca daca bateriile vor fi incluse sau nu pretul anuntat, dat fiind faptul ca Renault a spus deja ca va aplica un sistem de leasing separat pentru baterii, pentru a face masinile propriu-zise mai accesibile.
Despre Twizy Z.E. nu se cunosc inca prea multe, dar seful Renault, Carlos Ghosn, a declarat, la Salonul Auto de la Frankfurt, ca masina va putea fi incarcata complet in circa patru ore si va avea o autonomie de 100 de kilometri.