Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
BMW X3 |
Echipare |
xDrive 20d |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.648 / 1.881 / 1.661 |
Ampatament (in milimetri) |
2.810 |
Greutate (in kilograme) |
1.800 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
67 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 550 / 1.600 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,33 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.995 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 184 / 135, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 380 intre 1.750 si 2.750 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 16,5:1 |
Viteza maxima (km/h) |
210 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
8,5 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,1 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,3 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,6 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 147 |
Consum in test-drive |
13 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Pitesti si imprejurimi, in total 100 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata 100% electric |
Frane fata | Discuri ventilate, 328 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 330 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
225 / 60 / R17 |
Producator anvelope si model |
Dunlop SP Sport Maxx |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (preturi fara TVA) |
|
Garantie |
2 fara limita de kilometri, patru ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (inca netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
|
Pret fara TVA al modelului testat |
41.906 euro |
Pret cu TVA de 24% pentru modelul testat |
51.963 euro |
5 comentarii
consum 13 / 100 mai mult decat dublu fata de constructor ?
da ma da zice ca in regim de test-drive. daca te uiti la cum merge masina in testdrive e clar ca a fost ambalata
Foarte misto testul. Mi-a placut ideea de a pune cele doua modele in paralel!
Bravo 0-100!
Realizati teste ok, obiective. Bravo voua! Presupun ca dupa ce o sa treaca ceva timp o sa fie comercializate si alte motorizari pentru X3. O singura mentiune as avea: atat X5 cat si X6 au ca si optiune suspesia adaptiva. Ceea ce a-ti afirmat acolo este eronat. Verificati inclusiv configuratorul BMW o sa descoperiti acest lucru.
Salut Lucian, trebuie sa tii cont si de faptul ca testul a fost facut cu cateva luni inainte sa comentezi tu si deci ofertele si optiunile mai sufera modificari in timp. La momentul respectiv era intocmai cum am spus/scris in test, verificand pe configurator si in comunicatele de presa ale BMW despre noul X3.
Multe lucruri din ce am spus acolo vor fi demontate pas cu pas de mersul industriei, pentru ca, nu-i asa, totul se petrece foarte repede.
Multumesc pentru interes!
Adrian