Acasa Industrie Johnson Controls va cumpara furnizorul de componente auto francez Michel Thierry

Johnson Controls va cumpara furnizorul de componente auto francez Michel Thierry

de Costea Arsene

Interior Dacia Duster (sursa - 0-100.ro)

Grupul american Johnson Controls, specializat in fabricarea de componente auto, cu afaceri si in Romania, a semnat un acord de cumparare a firmei franceze Michel Thierry – furnizor de materiale textile si stratificate pentru industria auto, se arata intr-un comunicat al Johnson Controls.

Achizitia este asteptata sa se finalizeze pana la sfarsitul lunii noiembrie din acest an.

Michel Thierry desfasoara activitati de cercetare si dezvoltare in Europa – in principal in Franta, Spania si Republica Ceha -, iar sediul central al companiei, precum si mare parte a productiei se afla in orasul Laroque d’Olmes.

„Sunt convinsa ca impreuna vom putea crea valoare pentru clientii nostri, fiind in acelasi timp diferiti in industria de profil”, a declarat vicepresedintele Johnson Controls Beda Bolzenius.

Achizitia Michel Thierry de catre Johnson Controls va maximiza expertiza ambelor firme in domeniile in care activeaza si va aseza compania americana in pozitia de a se folosi mai bine de potentialul de crestere pe care il au pietele chineza si nord-americana.

„Acest acord marcheaza un pas extrem de important in istoria firmei Michel Thierry. (…) Experienta Johnson Controls deschide noi oportunitati de capitalizare a capacitatilor noastre de inovatie, productie si acoperire globala”, a afirmat directorul general al furnizorului francez, Frederic Chaussat.

Portofoliul Michel Thierry include fabricarea de textile si materiale din piele pentru scaunele de automobile si interioare. In cadrul companiei franceze lucreaza 1.700 de angajati.

Johnson Controls este specializat in sisteme pentru scaunele auto, componente de interior si electronice si detine in Romania trei fabrici (la Pitesti, Mioveni si Ploiesti), fiind unul dintre cei mai importanti furnizori Dacia. Compania intentioneaza sa construiasca o a patra uzina in Romania, la Craiova, pentru a acoperi cererea din partea Ford.

Lasa un comentariu