Acasa Foto Volvo se vede formator de tendinte cu modelul-concept C30 DRIVe, expus in premiera la Paris

Volvo se vede formator de tendinte cu modelul-concept C30 DRIVe, expus in premiera la Paris

de Adrian Mitrea

Volvo C30 DRIVe Electric (sursa - 0-100.ro)

Volvo crede ca va stabili „un standard in industrie” cu modelul-concept C30 DRIVe Electric, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Paris (2-17 octombrie 2010), alaturi de V60 (versiunea de caroserie break a limuzinei S60).

Noul sef Volvo, in functie din 16 august 2010, Stephan Jacoby, a subliniat importanta propulsiei electrice pentru anii care vor veni, dezvaluind conceptul C30 DRIVe Electric. Salonul Auto de la Paris este primul salon auto international la care Jacoby participa in noua sa pozitie.

click aici pentru a vedea principalele noutati de la standul Volvo

Modelul Volvo C30 DRIVe electric este alimentat de o baterie litiu-ion ce asigura masinii o autonomie de pana la 150 de kilometri.

Volvo C30 cu propulsie electrica va fi fabricat intr-un numar de 250 de unitati. Masina dispune de un pachet de baterii litiu-ion ce-i asigura o autonomie de pana la 150 de kilometri. Viteza maxima a masinii este de 130 km/h, iar acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 10,5 secunde, a anuntat Volvo.

Acumulatorul poate fi incarcat, de la zero, la o priza casnica, in aproximativ opt ore.

Variantele sportive R-Design pentru S60 si V60 au fost, de asemenea, prezentate la Paris in premiera mondiala.

Spre deosebire de variantele obisnuite ale S60 si V60, versiunile R-Design au:

  • grila fata usor redesenata si vopsita in culoare negru-lucios (piano black)
  • finisaje mate si cromate
  • esapament cu ornament diferit si jante din aliaj speciale, de 18 inch, cu cinci spite
  • coloare speciala Passion Red disponibile doar pentru S60 si V60 R-Design (dar sunt disponibile si alte sapte culori)
  • scaune sport cu sustinere laterala mai buna
  • volan, schimbator de viteze, pedale si covorase speciale
  • amortizoare cu raspuns mai rapid si arcuri cu 15 mm mai scurte
  • bucsi mai rigide
  • noi functii pentru sistemul ESP, denumit DTSC la Volvo: un nou senzor giroscopic care detecteaza foarte repede tendintele de derapaj ale masinii (Advanced Stability Control); un sistem care previne piederea aderentei rotilor in frana de motor, pe suprafete alunecoase (Engine Drag Control); posibilitatea de a dezactiva functia anti-rotire, care permite astfel masinii sa supravireze

Versiunile R-Design ale S60 si V60 vor fi fisponibile in showroom-uri imediat dupa Salonul Auto de la Paris din octombrie. Pachetele R-Design sunt disponibile pentru toate motorizarile de peste 150 Cai Putere ale Volvo S60 si Volvo V60.

Lasa un comentariu