Acasa Alfa Romeo Conceptul pentru viitorul Dodge Viper, bazat pe Alfa Romeo 8C Competizione

Conceptul pentru viitorul Dodge Viper, bazat pe Alfa Romeo 8C Competizione

de Adrian Mitrea

Alfa Romeo 8C Competizione (sursa - Alfa Romeo)

Chrysler le-a prezentat dealerilor din Statele Unite ale Americii (SUA) un concept de pick-up marca Jeep si unul care prefigureaza noul Dodge Viper, precum si planuri pentru cutii de viteze automate cu noua trepte, scrie Automotive News Europe, citand dealeri.

Conceptul noului Viper este de fapt o Alfa Romeo 8C Competizione cu „fata de Viper”, a spus unul dintre dealeri. Alfa Romeo 8C Competizione este un automobil exclusivist, disponibil in versiunile de caroserie coupe si decapotabila, cu productie limitata, fiind totodata si cel mai scump model Alfa Romeo construit vreodata.

„Sunt vremuri cand ti se da sansa sa dai viata a ceva ce este atat de frumos si unic, atat de just si echitabil, incat dai prea putina atentie numerelor, realitatii financiare inconjuratoare. Se intampla rar. In cazul meu, de trei ori in peste 15 ani ca director executiv. (…) Am dezbatut asupra acestui nume (probabil Viper – n.r.) timp indelungat si niciodata nu am avut o finalitate. Intr-o dimineata, comitetul care se ocupa de produse a intrat in hala si a vazut-o, si atunci am stiut cu totii ca suntem in fata a ceva magic, unic. A durat mai putin de cinci minute ca membrii comitetului sa aprobe finantarea. Niciun comentariu negativ, nicio remarca, nici macar o singura intrebare. Asa ca va prezint asta: a 17-a masina din gama, la dealeri din 2012”, le-a spus dealerilor din SUA directorul general executiv (CEO) al Chrysler (si al Fiat), Sergio Marchionne.

Imediat dupa aceea, conceptul noului Viper a intrat in scena.

Cutiile de viteze automate cu noua trepte vor fi montate pe masinile din grupul Chrysler (care include marcile Chrysler, Jeep, Dodge si Ram) cu tractiune fata, dupa ce automobilele care au roti motoare pe spate vor primi transmisii automate cu opt trepte, in 2012.

Ambele cutii de viteze vor fi adaptate pentru propulsie hibrida si tractiune integrala, potrivit lui Marchionne.

Lasa un comentariu