Peugeot a prezentat oficial primele fotografii cu modelul 508, inlocuitorul masinilor 407 si 607, care va fi lansat si in Romania in 2011. Singura imagine din interior tradeaza o scapare fotografica amuzanta.
Pe portiera dreapta se pot vedea comenzile pentru reglajul oglinzilor, butoane ce ar fi trebuit sa se regaseasca in mod normal pe usa stanga.
click aici pentru galeria foto
Probabil departamentul de editare a fotografiilor s-a incurcat in comenzi si a lasat o fata de usa de la o masina pentru Marea Britanie (cu volan pe dreapta) alaturi de un interior destinat restului Europei.
Dincolo de mica eroare amuzanta, Peugeot 508 afiseaza noul limbaj de design al marcii, anticipat de conceptul SR1. Impozanta grila a radiatorului este acum mai discreta, iar farurile mai putin plonjate.
Exteriorul masinii copiaza destul de fidel conceptul 5 by Peugeot, prezentat in martie 2010 la Salonul Auto de la Geneva, care anticipa lansarea lui 508.
Peugeot 508 va fi prezentat fizic in octombrie, la Salonul Auto de la Paris, si va fi disponibil cu doua variante de caroserie, sedan si SW (break). Sedanul are 4,79 metri lungime, iar break-ul masoara 4,81 metri lungime.
Peugeot 508 utilizeaza platforma 3 a grupului PSA Peugeot Citroen si va fi produs la Rennes (Franta) pentru piata europeana si ulterior va demara si fabricatia in China, pentru piata domestica.
Sub capota lui Peugeot 508, constructorul auto francez va monta sistemul HYbrid4, care va fi inaugurat pe masini de serie in 2011, la modelul Peugeot 3008. Aceasta tehnologie hibrida este formata dintr-un propulsor diesel de 2 litri, cu filtru de particule (FAP), care dezvolta 163 Cai Putere (CP), si unul electric de 37 CP.
Cu sistemul HYbrid4 masina poate merge exclusiv electric la viteze mici (in oras de exemplu), poate face ca toate patru rotile sa dezvolte tractiune, in caz de nevoie, iar emisiile de dioxid de carbon sunt de 99 de grame pe kilometru.
Tehnologia HYbrid4 poate fi montata pe orice tip de caroserie, spune Peugeot, promitand sa eficientizeze consumul de carburant si performantele.
De asemenea, versiunile de motorizare standard vor veni cu un sistem micro hibrid denumit e-HDI. Acesta consta de fapt in tehnologia Stop & Start, care opreste automat motorul cand masina sta pe loc la semafor sau in aglomeratie si il reporneste cand soferul intenioneaza sa demareze (la eliberarea pedalei de frana la masinile automate si la apasarea ambreiajului la vehiculele cu transimisii manuale).
Sunt sanse mari ca Peugeot 508 sa faca parte din linia hors-serie a Peugeot, alaturi de coupe-ul RCZ si un alt model inca nespecificat. Gama hors-serie va cuprinde masinile cu aspiratii premium ale marcii, la fel cum face linia DS (Distinctive Spirit) la Citroen.