Acasa Ford TiriacAuto vrea sa ofere servicii si pentru marci auto din afara grupului si se regrupeaza dupa era Ford

TiriacAuto vrea sa ofere servicii si pentru marci auto din afara grupului si se regrupeaza dupa era Ford

de Adrian Mitrea

Showroom TiriacAuto (sursa - TiriacAuto)

TiriacAuto, divizia Tiriac Holdings responsabila de afacerile auto ale familiei Tiriac, a depus cereri de licenta ca in service-urile companiei, specializate pe un numar restrans de marci, sa poata fi reparate orice automobil. De asemenea, oamenii de la Romcar, importatorul Ford, sunt mutati la alte companii din grup, parte a strategiei de reorganizare dupa pierderea importului acestei marci.

Silviu Docan, director general al TiriacAuto, venit de la AutoCobalcescu, spune ca grupul se orienteaza tot mai puternic spre servicii post-vanzare, iar in acest sens service-urile companiei specializate in marci precum Hyundai, Mitsubishi, Ford, Mercedes-Benz si Jaguar vor putea repara orice tip de automobil, de la masini ieftine la premium.

In principal compania tinteste clienti ale caror masini au iesit din garantie.

De asemenea, parte a strategiei de crestere a vanzarilor si a cotelor de piata pentru marcile din portofoliul TiriacAuto, compania a infiintat echipe de vanzari pe teren, pe principiul „daca oamenii nu mai vin in showroom, atunci vine showroom-ul la oameni”.

Un alt serviciu este Auto Avantaj, care presupune operatiuni de trade in si buy back in reteaua de circa 40 de dealeri a TiriacAuto.

Afacerile auto ale familiei Tiriac sunt afectate in acest an de piederea importului celei mai importate marci din portofoliu: Ford.

Dupa ce grupul american Ford a cumparat uzina Automobile Craiova, a anuntat ca va prelua si activitatile de import de la Romcar, companie ce reprezinta Ford in Romania din 1992. Compania Nationala de Vanzari (CNV) a Ford va fi operationala de la 1 august 2010.

Importatorul actual al Ford pe plan local, compania Romcar, parte a TiriacAuto, va ramane fara obiect de activitate dupa acest moment. Cativa angajati vor pleca la CNV, dar restul (circa 80-90 de oameni) vor ramane in cadrul TiriacAuto, fiind redistribuiti.

O miscare logica a avut deja loc. Romcar Motors (atentie, nu Romcar – n.r.), dealer Ford, a inceput sa comercialize si sa repare si masini Hyundai, diversificandu-si astfel activitatile.

Afacerile auto ale familiei Tiriac cuprind patru importatori: Romcar (Ford), M Car Trading (Mitsubishi), Hyundai Auto Romania (Hyundai) si Premium Auto (Land Rover si Jaguar). Pe langa cele patru companii ce importa cinci marci diferite, reteaua de dealeri a TiriacAuto este alcatuita din circa 40 de centre.

Cel mai nou dintre ele a fost inaugurat miercuri, 16 iunie, pe soseaua Turnu Magurele din Sudul Capitalei.

Complexul auto deserveste marcile Mitsubishi (M Ca Distribution) si Hyundai (Romcar).

Lasa un comentariu