Apple a vandut deja doua milioane de tablet PC-uri iPad, in mai putin de doua luni de la lansare. Volkswagen si Mercedes-Benz au intuit bine trendul si au adoptat iPad, in moduri diferite.
Germanii de la Volkswagen au conceput o revista pentru clienti, in format digital, ce poate fi descarcata ca o aplicatie de pe magazinul virtual de aplicatii al Apple, App Store.
Ideea ii apartine noului director de marketing al marcii, Luca de Meo, care crede ca lansarea acestei reviste reprezinta un pas important pentru strategia de marketing digital a companiei si permite un dialog constructiv cu clientii.
Aplicatia Volkswagen se numeste DAS (Digital Automotive Space) si permite utilizatorilor sa se joace cu continutul si sa vizualizeze masinile din orice unghi doresc.
Mercedes-Benz are o alta abordare si doar in SUA (deocamdata). Compania va inlocui PC-urile ce ruleaza pe sisteme de operare Windows cu tablet PC-ul Apple iPad.
Compania auto spune ca viteza de procesare a comenzilor din partea clientilor va creste si implicit va ridica si stacheta calitatii generale a serviciilor oferite de dealeri. iPad va fi adoptat de Mercedes-Benz si pentru serviciile financiare, la fel cum initial a procedat cu telefonul Apple iPhone.
Tablet PC-ul Apple se gaseste deja in Muzeul Mercedes-Benz.
Vanzarile de tablet PC-uri iPad au atins cifra de doua milioane de unitati in mai putin de doua luni de la lansare. Spre comparatie, Apple a avut nevoie de trei luni pentru a vinde 1,4 milioane de iPhone-uri pe piata din SUA.