Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Volvo C30 |
Echipare |
Momentum |
Segment, numar de locuri | C, 4 |
Tractiune |
Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.266 / 1.782 / 1.447 |
Ampatament (in milimetri) |
2.640 |
Greutate (in kilograme) |
1.325 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
55 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 233 / – |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,31 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.999 |
Carburant |
benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 145 / 107, la 6.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 185 la 4.500 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie indirecta |
Raport compresie | 10,8:1 |
Viteza maxima (km/h) |
210 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
9,4 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
11 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,9 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7,6 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 177 |
Consum in test-drive |
– |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 150 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta de tip paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 278 mm diametru |
Frane spate |
Discuri pline |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 205 / 50 R17 |
Producator anvelope si model |
Continental SportContact2 |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
|
Garantie | 2 ani fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 91% / 78% / 26% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
71% |
Pret fara TVA al modelului testat |
21.185 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
25.211 euro |
2 comentarii
Mah, voi aveti ceva cu Volvo…:))
Si de ce nu ati precizat ca modelul prezentat e incarcat in dotari? Asa cred si eu sa ajunga la peste 25.000 euro, dar cel mai ieftin incepe de pe la 17.000, daca nu ma insel.
La cum arata si in ce clasa poate fi incadrat as zice ca e o masina preferata pt deplasari scurte, eventual mai mult prin oras. In aceste conditii 140 de cai sunt chiar prea multi. Se pare ca nu si pt voi.
mie imi place mult.