Acasa Foto In garajul nostru: Volvo C30

In garajul nostru: Volvo C30

de Adrian Mitrea

Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Volvo C30

Echipare

Momentum

Segment, numar de locuri C, 4
Tractiune

Pe rotile din fata

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.266 / 1.782 / 1.447
Ampatament (in milimetri)

2.640

Greutate (in kilograme)

1.325

Capacitaea rezervorului (in litri)

55

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 233 /
Coeficient aerodinamic (Cx)

0,31

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.999

Carburant

benzina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 145 / 107, la 6.000 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 185 la 4.500 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came
Alimentare Injectie indirecta
Raport compresie 10,8:1
Viteza maxima (km/h)

210

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

9,4

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

11

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

5,9

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

7,6

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 177
Consum in test-drive

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi, in total 150 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate

Independenta de tip paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare

Directie Servoasistata
Frane fata Discuri ventilate, 278 mm diametru
Frane spate

Discuri pline

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 205 / 50 R17
Producator anvelope si model

Continental SportContact2

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • aer conditionat cu reglare automata
  • geamuri actionabile electric pentru usile din fata

  • oglinzi reglabile si rabatabile electric, incalzite

  • proiectoare de ceata

  • ABS si EBA (asistare la franarea de urgenta)

  • DSTC (sau ESP – sistem de control al tractiunii si stabilitatii)

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale si 2 tip cortina)
  • Inchidere centralizata

  • scaune fata reglabile si pe inaltime si cu suport lombar reglabil

  • WHIPS – protectie la impact din spate pentru scaunele fata

  • levier frana de mana imbracat in piele

  • sasiu dinamic

  • cotiera centrala pentru locurile din spate

  • volan reglabil pe inaltime si in adancime, imbracat in piele

  • comenzi audio pe volan

  • intrari AUX si USB pentru sistemul audio

  • Servodirectie

  • computer de bord

  • cruise control (sau tempomat – pilot automat)

  • termometru cu indicator pentru temperatura exterioara

  • senzor de ploaie

  • Cutie de viteze manuala cu 5 trepte
Dotari optionale
  • Vopsea Orange Flame Metalic (693 euro)

  • Eleron (336 euro)

  • Alarma Volvo Guard (388 euro)

  • Sistem audio High Performance cu radio CD, 8 difuzoare si amplificator 4x40W (566 euro)

  • capac pentru portbagaj 168 euro

  • jante din aliaj de 17 inch (566 euro)

  • pachet Winter ABL – include scauna fata incalzite, spalator faruri si faruri adaptive bi-xenon (987 euro)

Garantie 2 ani fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP 5 stele din 5 posibile
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor 91% / 78% / 26%
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

71%

Pret fara TVA al modelului testat

21.185 euro

Pret cu TVA inclus al modelului testat

25.211 euro

2 comentarii

Alex 5 iunie 2010 - 18:33

Mah, voi aveti ceva cu Volvo…:))
Si de ce nu ati precizat ca modelul prezentat e incarcat in dotari? Asa cred si eu sa ajunga la peste 25.000 euro, dar cel mai ieftin incepe de pe la 17.000, daca nu ma insel.
La cum arata si in ce clasa poate fi incadrat as zice ca e o masina preferata pt deplasari scurte, eventual mai mult prin oras. In aceste conditii 140 de cai sunt chiar prea multi. Se pare ca nu si pt voi.

Reply
gigi 14 iunie 2010 - 16:20

mie imi place mult.

Reply

Lasa un comentariu