Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
BMW Seria 5 GT |
Echipare |
530d |
Segment, numar de locuri | E, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din spate |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.998 / 1.901 / 1.559 |
Ampatament (in milimetri) |
3.070 |
Greutate (in kilograme) |
2.035 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
70 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 440 / 1.700 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.993 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 245 / 180, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 520 intre 1.750 si 3.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa multipla, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 16,5:1 |
Viteza maxima (km/h) |
240 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
6,9 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8,1 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,6 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,5 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 173 |
Consum in test-drive |
9,8 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Brasov, in total 700 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta cu perna de aer, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 348 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 345 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | Spate: 275 / 40 / R19. Fata: 245 / 40 R19 |
Producator anvelope si model |
Goodyear Excellence |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie) |
|
Garantie |
2 fara limita de kilometri, patru ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (inca netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
|
Pret fara TVA al modelului testat |
63.882 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
76.019 euro |
4 comentarii
un aspect ciudat…
nu stiu de cat succes se bucura prin alte tari dar in romania n-am vazut asa multe.
Am avut 48 de masini dealungul timpului, acum am un f07 gt, 2010, sunt fascinat de el, am condus seria 7 2018, cei drept, mult mai dotată, dar la drum, la mers, gt f07 il face din toate punctele de vedere, eu ii dau nota maximă 10
Mă bucur că ești mulțumit de mașina ta și mă bucur că ai comentat aici. Este o mașină senzațională și subapreciată.
Ma interesează acesta mașina va rog sa ma sunati