Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
BMW |
Echipare |
530d |
Segment, numar de locuri | E, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din spate |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.899 / 1.860 / 1.464 |
Ampatament (in milimetri) |
2.968 |
Greutate (in kilograme) |
1.795 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
70 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 520 / – |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,28 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.993 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 245 / 180, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 540 intre 1.750 si 3.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa multipla, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 16,5:1 |
Viteza maxima (km/h) |
250 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
6,3 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7,8 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,3 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,2 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 162 |
Consum in test-drive |
13,4 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 60 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 348 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 330 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | Spate: 275 / 35 / R19. Fata: 245 / 40 R19 |
Producator anvelope si model |
Goodyear Excellence |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
|
Garantie | 2 ani fara limita de kilometri, 4 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (inca netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
|
Pret fara TVA al modelului testat |
– |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 78.501 euro (din care optionale de 28.402 euro) |
6 comentarii
In sfarsit seria 5! Foarte bun review-ul! As fi curios ce parere ai despre un seria 5 cu cutie de viteze manuala.
Multumim!
Sincer, si eu sunt curios sa vad cum se conduce o asemenea masina cu transmisie manuala, dar nu cred ca pot face rost de asa ceva.
In clasa Seriei 5 si la cati bani costa nu cred ca se mai zgarceste nimeni la 1.800 euro in plus pentru cutia automata cu opt trepte.
Desi nu imi place BMW, nu agreez in general Seria 5 a marcii, acest model trebuie sa recunosc ca este…interesant.
bmw au fost marca de masini care mi au placut tot deauna am condus modele mai vechi m iam si dorizt una dar avind bani putini nu am putut achiyzitiona nici una pentru mine bmw este o reusita ..
Am vazut masina si din punctul meu de vedere este foarte frumoasa si comoda mai ales la drumurile noastre si foarte buna pentru drumurile lungi (confortabila). BMW intotdeauna a iesit in evidenta prin putere, prin duritatea de care este reprezentata si multe altele, dar trebuia sa iasa in evidenta cu ceva mai special adica prin forma, prin confort, prin aspect, prin tot ceea ce ar vrea o persoana atat conducator cat si pasager. Limuzina perfecta:) . Sincer as achizitiona un BMW ( mai ales unul ca acesta ), dar Romania ne trage mult in jos si nu prea se poate din pacate :(.
„Multumim Automobile Bavaria pentru ca ne-a acordat posibilitatea sa fim prima publicatie auto online care a testat noul Seria 5 in Romania!”
Voom.ro au publicat un test cu aceasta masina pe 16 aprilie. http://www.voom.ro/teste/index.htm
Deci? Cum ramane cu afirmatiile de genul ?