Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Chevrolet Spark |
Echipare |
LT |
Segment, numar de locuri | A, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 3.640 / 1.597 / 1.522 |
Ampatament (in milimetri) |
2375 |
Greutate (in kilograme) | 864 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
35 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 170 / 568 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,33 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) | 1.206 |
Carburant |
benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 81 / 60, la 6.400 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 111 la 4.800 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie indirecta multipunct |
Raport compresie | 9,8:1 |
Viteza maxima (km/h) |
164 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
12,1 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6,6 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4,2 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,1 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 119 |
Consum in test-drive | – |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 160 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale |
Suspensie spate | Bara de torsiune |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 236 mm diametru |
Frane spate |
Tambur, 200 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 165 / 65 R14 |
Producator anvelope si model |
Michelin Alpin |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale |
|
Garantie | 3 ani in limita a 100.000 km, 6 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 4 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 81% / 78% / 43% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
43,00% |
Pret fara TVA al modelului testat |
– |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 10.630 euro |
1 comentariu
Am un Spark din 2010 si pot spune ca este cu adevarat o masina extraordinara pentru oras atat pentru femei, cat si pentru barbati. Dar merge binisor si pe autostrada. Oare se mai pot aduce in Romania din SUA masini Chevrolet, caci sunt cu adevarat bune si accesibile?! Poate cineva imi va da vreun raspuns. Multumesc