Toyota a castigat un proces intentat Volvo in privinta unor campanii de marketing din care se poate intelege ca modelul XC60 este cel mai sigur din lume sau se afla printre cele mai sigure masini din lume.
Instanta a decis ca mesajul campaniilor duce in eroare si este lipsit de argumente.
„Volvo nu a prezentat nicio dovada care sa certifice sau macar sa indice faptul ca XC60 este cel mai sigur din lume. Volvo sustine ca este vorba de ceva general, lipsind astfel substanta”, a anuntat instanta suedeza, scrie thelocal.se.
Volvo a fost avertizat ca risca o amenda de 140.000 de dolari daca nu se dezice de mesajul campaniilor de marketing.
Instanta suedeza a dat dreptate Toyota dupa ce a analizat mesajul campaniilor si a observat ca acesta nu se pliaza pe legislatia suedeza, care prevede ca sloganul sa fie bazat pe argumente credibile si verificabile.
Procesul dateaza de la inceputul anului 2009, cand Volvo a demarat campanii de marketing din care se putea intelege ca XC60 este modelul cel mai sigur din lume sau ca se afla printre cele mai sigure automobile.
Volvo va trebui sa plateasca Toyota circa 140.000 de dolari cu titlu de costuri de judecata.