Vanzarile producatorului de anvelope american Goodyear au scazut cu 16,4% anul trecut, la 16,3 miliarde dolari, fata de 19,5 miliarde dolari in 2008. Declinul a fost provocat de cererea mai scazuta din America de Nord si Europa.
Goodyear a lansat cu succes 62 de noi produse in timpul anului trecut, depasindu-si obiectivul de a lansa peste 50 de noi produse in 2009, a anuntat compania.
Grupul noteaza ca a facut economii de 2,5 miliarde de dolari intre 2006 si 2009 si estimeaza ca in urmatorii trei ani economiile brute se vor cifra la inca un miliard de dolari.
Compania americana Goodyear este una dintre cele mai mari producatoare de anvelope, cu 70.000 de angajati si 60 de unitati de productie in 25 de tari.
In Romania, grupul Goodyear Dunlop este prezent printr-o filiala care se ocupa de importul si de implementarea standardelor companiei mama, la nivel national.