Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model | BMW X1 |
Echipare | 20d xDrive |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune | Integrala, xDrive |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.454 / 1.798 / 1.545 |
Ampatament (in milimetri) | 2.760 |
Greutate (in kilograme) | 1.660 |
Capacitaea rezervorului (in litri) | 61 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 420 / 1.350 |
Coeficient aerodinamic (Cx) | 0,33 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) | 1.955 |
Carburant | Motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 177 / 130, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 350 intre 1.750 si 3.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa, turbocompresor cu geometrie variabila si intercooler |
Raport compresie | 16,5:1 |
Viteza maxima (km/h) | 205 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) | 8,6 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 7,7 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 5,4 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 6,2 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 164 |
Consum in test-drive | 7,4 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Giurgiu – Bucuresti – Ploiesti, in total 300 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate | Independenta de tip paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata variabil in functie de viteza |
Frane fata | Discuri ventilate de 312 milimetri diametru |
Frane spate | Discuri pline de 300 milimetri diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 225 / 50 R17 |
Producator anvelope si model | Dunlop Wintersport M3 |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) | – ABS
– DSC (sistem de control al tractiunii si stabilitatii – echivalent ESP) – HDC (asistenta la coborarea pantelor) – Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager – Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri cortina – inchidere centralizata – Geamuri electrice fata / spate – Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite – Proiectoare de ceata – Lumini „Folow Me Home” (raman farurile aprinse un timp prestabilit pentru a putea vedea aleea pana acasa) – Controlul razei de actiune a farurilor – Stopuri de frana dinamice (se aprind mai puternic la frane violente) – Volan, schimbator de viteze si manerul franei de mana imbracate in piele – Cruise control – Computer de bord – Radio CD (BMW Business CD) cu intrare AUX, 6 difuzoare – Jante de aliaj de 17 inch – Volan reglabil pe inaltime si in profunzime |
Dotari optionale | – Tapiterie piele Nevada, scaune sport si ornamente lemn Fineline Wave, toate in pachet Design Cool Elegance, 2.184 euro (fara TVA)- Vopsea metalizata Marakesh Brown Metalic, 554 euro (fara TVA)
– Transmisie automata Steptronic, 1.722 euro (fara TVA) – Pachet design X Line (insertii de aluminiu satinat pe barele de protectie ), 281 euro (fara TVA) – Bare longitudinale din aluminiu satinat, 470 euro (fara TVA) – Volan multifuntional, 126 euro (fara TVA) – Cotiera culisanta, 126 euro (fara TVA) – Oglinda centrala si oglinzi laterale cu efect antiorbire, 403 euro (fara TVA) – Scaune fata reglabile electric, cu memorie, 1.050 euro (fara TVA) – Trapa panoramica din sticla, 1.134 euro (fara TVA) – Faruri Xenon pentru faza scurta si faza lunga, 504 euro (fara TVA) – Sistem de spalare pentru faruri, 226 euro (fara TVA) – Aer conditionat automat, 470 euro (fara TVA) |
Garantie | – |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | 5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | 87% / 86% / 63% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta | 71% |
Pret fara TVA al modelului testat | 39.638 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 47.169 euro |
4 comentarii
imi place masina, si testul e f dragut. mult succes in continuare..
mi-a placut faza cu manusa aruncata pentru alte marci.
Multumim frumos pentru aprecieri 🙂
La Multi Ani!
dar GLK nu poate fi un model competitor? este la fel de mare.. (un break mai inaltat si pompat)
…imi vine greu sa cred ca butoanele sistemului audio si comenzile de pe volan nu sunt luminate. Poate avea auto. testat o problema. 🙂