Acasa BMW In garajul nostru: BMW X1

In garajul nostru: BMW X1

de Adrian Mitrea
Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model BMW X1
Echipare 20d xDrive
Segment, numar de locuri SUV, 5
Tractiune Integrala, xDrive
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.454 / 1.798 / 1.545
Ampatament (in milimetri) 2.760
Greutate (in kilograme) 1.660
Capacitaea rezervorului (in litri) 61
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 420 / 1.350
Coeficient aerodinamic (Cx) 0,33
Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) 1.955
Carburant Motorina
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 177 / 130, la 4.000 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 350 intre 1.750 si 3.000 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, longitudinal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came
Alimentare Injectie directa, turbocompresor cu geometrie variabila si intercooler
Raport compresie 16,5:1
Viteza maxima (km/h) 205
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) 8,6
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 7,7
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 5,4
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 6,2
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 164
Consum in test-drive 7,4 litri / 100 km
Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi – Giurgiu – Bucuresti – Ploiesti, in total 300 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate Independenta de tip paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Directie Servoasistata variabil in functie de viteza
Frane fata Discuri ventilate de 312 milimetri diametru
Frane spate Discuri pline de 300 milimetri diametru
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 225 / 50 R17
Producator anvelope si model Dunlop Wintersport M3
Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie) – ABS

– DSC (sistem de control al tractiunii si stabilitatii – echivalent ESP)

– HDC (asistenta la coborarea pantelor)

– Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager

– Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri cortina

– inchidere centralizata

– Geamuri electrice fata / spate

– Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite

– Proiectoare de ceata

– Lumini „Folow Me Home” (raman farurile aprinse un timp prestabilit pentru a putea vedea aleea pana acasa)

– Controlul razei de actiune a farurilor

– Stopuri de frana dinamice (se aprind mai puternic la frane violente)

– Volan, schimbator de viteze si manerul franei de mana imbracate in piele

– Cruise control

– Computer de bord

– Radio CD (BMW Business CD) cu intrare AUX, 6 difuzoare

– Jante de aliaj de 17 inch

– Volan reglabil pe inaltime si in profunzime

Dotari optionale – Tapiterie piele Nevada, scaune sport si ornamente lemn Fineline Wave, toate in pachet Design Cool Elegance, 2.184 euro (fara TVA)- Vopsea metalizata Marakesh Brown Metalic, 554 euro (fara TVA)

– Transmisie automata Steptronic, 1.722 euro (fara TVA)

– Pachet design X Line (insertii de aluminiu satinat pe barele de protectie ), 281 euro (fara TVA)

– Bare longitudinale din aluminiu satinat, 470 euro (fara TVA)

– Volan multifuntional, 126 euro (fara TVA)

– Cotiera culisanta, 126 euro (fara TVA)

– Oglinda centrala si oglinzi laterale cu efect antiorbire, 403 euro (fara TVA)

– Scaune fata reglabile electric, cu memorie, 1.050 euro (fara TVA)

– Trapa panoramica din sticla, 1.134 euro (fara TVA)

– Faruri Xenon pentru faza scurta si faza lunga, 504 euro (fara TVA)

– Sistem de spalare pentru faruri, 226 euro (fara TVA)

– Aer conditionat automat, 470 euro (fara TVA)

Garantie
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP 5 stele din 5 posibile
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor 87% / 86% / 63%
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta 71%
Pret fara TVA al modelului testat 39.638 euro
Pret cu TVA inclus al modelului testat 47.169 euro

4 comentarii

cineva 31 decembrie 2009 - 18:08

imi place  masina, si testul e f dragut. mult succes in continuare..

mi-a placut faza cu manusa aruncata pentru alte marci.

Reply
Adrian Mitrea 3 ianuarie 2010 - 18:40

Multumim frumos pentru aprecieri 🙂

La Multi Ani!

Reply
the gigi 4 ianuarie 2010 - 03:00

dar GLK nu poate fi un model competitor? este la fel de mare.. (un break mai inaltat si pompat)

Reply
adrian 13 octombrie 2010 - 10:07

…imi vine greu sa cred ca butoanele sistemului audio si comenzile de pe volan nu sunt luminate. Poate avea auto. testat o problema. 🙂

Reply

Lasa un comentariu