Cel mai nou model Ferrari, 458 Italia, prezentat oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, are sistem de control al suspensiilor, instalatie de climatizare si conductori electrici de la producatorul de componente auto Deplhi, a anuntat furnizorul.
Sistemul de control al suspensiilor se numeste Delphi MagneRide™ si a fost actualizat pentru a reactiona mai rapid la conditiile de drum, imbunatatind semnificativ confortul si calitatea conducerii unei masini Ferrari, precum si manevrabilitatea.
Potrivit Delphi, sistemul elimina compromisul dintre confortul soferului si performantele masinii.
„Utilizand amortizoarele brevetate, cu fluid controlabil magneto-reologic, sistemul ofera o capacitate de reglare sporita a amortizarii si a vitezei de reactie datorita sistemului de suspensie controlat prin intermediul unor valve. Aceasta va conduce la manevre tranzitorii mai bune atat pentru confortul interior, cat si pentru stabilitate in cazul unor viraje si o izolare superioara fata de conditiile de drum, oferind un confort sporit soferului”, se arata intr-un comunicat al Delphi.
Ferrari 458 Italia este echipat cu instalatii electrice care includ firul ultra subtire fara halogen Delphi, un fir auto ultrarezistent cu izolatie mai usoara si mai subtire decat in cazul firului traditional. Firul fara halogen, un produs reciclabil si ecologic, nu contine gaze periculoase si asigura o rezistenta superioara la fisurare, aproape dubla fata de cea a firului obisnuit.
Izolatia acestui fir Delphi este redusa la jumate fata de invelisurile conventionale, 0,2 milimetri (mm) fata de 0,4 mm, iar grosimea este comparabila cu cea a doua coli de hartie.
Astfel, greutatea firelor a fost redusa cu pana la 27%, iar volumul cu pana la 47%, in comparatie cu un fir obisnuit.
Noul sistem complet Delphi HVAC de incalzire, ventilatie si aer conditionat conceput pentru 458 Italia este special proiectat pentru a optimiza greutatea, ambalajul si interfata cu utilizatorul.
Sistemul Delphi HVAC pentru Ferrari 458 Italia este cu 36% mai usor decat cel al predecesorului lui si permite o crestere de 15% a puterii de racire.
Delphi furnizeaza tehnologii de control al sistemului de climatizare pentru Ferrari inca din anul 1992.
Producatorul de componente auto Dephi este prezent in Romania prin doua entitati.
Prima, Delphi Packard Romania, opereaza doua fabrici de sisteme de cablaje, in localitatile Sannicolau Mare si Ineu.
Cea de-a doua entitate, Delphi Diesel Romania, produce, la Iasi, pompe diesel.