Renault a publicat primele poze cu versiunea facelift a SUV-ului de clasa B Captur care va fi dezvaluita pe 7 martie la Salonul Auto de la Geneva (9-19 martie). Modelul vine cu schimbari atat la exterior, cat si la interior, compania promitand si echipari noi. Captur a fost lansat in 2013 si anul trecut si-a gasit 215.000 de clienti in Europa, fiind cel mai vandut SUV de clasa mica.
„Cel mai vandut crossover urban a castigat o alura speciala prin noua semnatura luminoasa in forma literei C, noile culori ale caroseriei si pavilionul vitrat Interiorul nou, redesenat pentru o calitate sporita, este completat de multiple posibilitati de personalizare”, spun cei de la Renault.
Posibilitatile de personalizare au fost extinse cu doua noi culori: Atacama Orange si Ocean Blue, la care se adauga o noua culoare de plafon: Platinum Gray. Clientii pot alege acum din peste 30 de combinatii dferite pentru a-si personaliza propria masina.
Noul Captur este echipat, in functie de versiuni, cu proiectoare full LED Pure Vision. Captur a fost reproiectat pentru a se incadra in noua linie de design propusa de fratele sau mai mare, Kadjar. Astfel, grila a fost redesenata, primind o noua banda cromata care se regaseste si pe alte modele crossover Renault. Bara de protectie include noi elemente de design care subliniaza personalitatea aventuriera a modelului Captur, mai spun cei de la Renault.
Patru tipuri de pneuri sunt disponibile pentru primele trei niveluri de echipare: doua de 16 inch si doua de 17 inch.
Renault Captur este cel mai vandut SUV de clasa mica in Europa, devansand Peugeot 2008 si Opel Mokka.