Acasa Curiozitati VIDEO: Ce spoturi publicitare au pregatit producatorii auto pentru Super Bowl 2016

VIDEO: Ce spoturi publicitare au pregatit producatorii auto pentru Super Bowl 2016

de Adrian Mitrea

Super Bowl 2016 (sursa - juststarted.com)

Marcile auto incearca sa se intreaca pe sine si sa capteze atentia publicului cu ocazia Super Bowl, campionat de fotbal american. Datele pe 2016 arata ca Super Bowl a fost urmarit de 114,4 milioane telespectatori, iar difuzarea unui spot publicitar costa 5 milioane de dolari, in crestere de la 4,5 milioane dolari in 2015 si peste 65% crestere fata de acum cinci ani.

Hyundai – The Chase

MINI – Defy Labels

Audi R8 – Commander

Hyundai – First Date

Honda – A New Truck To Love

Toyota – Heck on Wheels

Hyundai – Experience Super

Kia – Walken Closet

Hyundai – Ryanville

Jeep – Legends

Volkswagen – App-Connect

Lasa un comentariu