Saab tinteste clientii limuzinelor medii cu noua generatie a modelului 9-5, dar ii vizeaza in special pe cei interesati de Audi A6, model spre care au migrat candva posesori de 9-5 si care in prezent este usor „imbatranit” in raport cu competitia, a declarat pentru 0-100.ro directorul de comunicare al Saab, Eric Geers.
„Mizam pe cateva elemente de individualitate pe care le are noul Saab 9-5, cum ar fi designul simplu scandinav si inspiratia din aeronautica, pentru a atrage clienti de la celelalte limuzine medii de pe piata, cum ar fi BMW Seria 5 si in special Audi A6”, a spus Geers, dupa prezentarea oficiala a noului Saab 9-5, care a avut loc miecuri (11 noiembrie) la Budapesta, Ungaria.
Geers a adaugat ca finalizarea vanzarii Saab catre grupul Koenigsegg, specializat in fabricarea de masini sport de lux, va avea loc in urmatoarele saptamani si ca Saab se indreapta spre o imagine mai exclusivista, care va fi din ce in ce mai pregnanta la viitoarele modele.
General Motors (GM), proprietarul Saab, a semnat un acord cu Koenigsegg pentru vanzarea marcii suedeze, iar Geers a dat asigurari ca GM nu va abandona procesul de vanzare, asa cum a procedat cu Opel, desi negocia vanzarea marcii catre Magna-Sberbank de sapte luni.
Noua generatie a Saab 9-5 va fi lansata in Romania in primul trimestru al anului viitor, iar ca pret va fi pozitionat „cu cateva procente” sub Audi A6, la motorizari si echipare comparabile, potrivit lui Geers.
Saab 9-5 este o masina in care constructorul auto suedez isi pune mari sperante, masina fiind primul produs din ceea ce producatorul numeste „noua era Saab”, chiar daca masina imparte 30% dintre componente cu Opel Insignia.
Mai jos poti vedea filmul de prezentare al noului Saab 9-5 si filmul de prezentare a noii ere Saab.