Motorul International al Anului 2015 echipeaza modelul NMW i8 si este, de fapt, un sistem de propulsie hibrid format din motor pe benzina si motor electric. Acest succes BMW intrerupe seria de trei succese consecutive ale motorului Ford 1.0 EcoBoost, care a iesit invingator in anii 2014, 2013 si 2012. Iata ce motorizari s-au remarcat in ochii juriului International Engine of the Year.
- 1. Motorizarea BMW de 1,5 litri turbo pe benzina, cu trei cilindri, ajutata de motor electric, cu putere totala a ansamblului de 362 CP.
- 2. Motorizarea Ford 1.0 EcoBoost cu trei cilindri, turbo, cu injectie directa (100 CP, 125 CP, 140 CP)
- 3. Motorizarea PSA Peugeot Citroen de 1,2 litri turbo pe benzina (110 CP si 130 CP)
- 4. Motorizarea Ferrari de 4,5 litri, V8 (570 CP si 605 CP)
- 5. Motorizarea Mercedes-AMG de 2 litri turbo pe benzina, cu patru cilindri (360 CP)
- 6. Motorizarea Tesla de pe Model S (380 CP, 385 CP, 700 CP)
- 7. Motorizarea BMW de 3 litri cu sase cilindri in linie, turbo, pe benzina, care echipeaza M3 si M4 (431 CP)
- 8. Motorizarea McLaren de 3,8 litri biturbo V8 (650 CP si 675 CP)
- 9. Motorizarea Audi de 2,5 litri turbo pe benzina, cu cinci cilindri, care echipeaza RS Q3 si RS3 (340 CP si 367 CP)
BMW i8 are rotile spate angrenate de un motor turbo pe benzina cu 3 cilindri, de 1,5 litri, cuplat la o cutie de viteze automata cu sase trepte. Ajutorul vine de la un motor electric care angreneaza rotile din fata si care beneficiaza de o cutie de viteze automata cu doua trepte. Totodata, sunetul natural al motoarelor este completat de difuzoare, atat in masina, cat si in afara ei.