Acasa Volkswagen Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

de Adrian Mitrea

1.0 TSI (sursa - Volkswagen)

Volkswagen lanseaza in a doua parte a acestui an o noua motorizare cu injectie directa de benzina, trei cilindri, turbo, si o capacitate cilindrica de un litru (1.0 TSI). Propulsorul va debuta pe Polo TSI BlueMotion (versiunea restilizata a modelului) intr-o varianta de 90 CP, insa este asteptat si pe noul Passat, intr-o varianta de 125 CP.

Volkswagen spune despre noul motor 1.0 TSI ca are un consum de 4,1 litri de benzina/100 km si emite 94 g CO2/km.

Ramane de vazut daca propulsorul 1.0 TSI va inlocui de tot unitatea 1.2 TSI, cunoscuta pentru fiabilitatea slaba cauzata probleme ale distributiei.

Pentru noul Passat producatorul auto german a anuntat un motor pe benzina de intrare in gama de 125 CP ale carei specificatii detaliate (numar cilindri, capacitate cilindrica, cuplu, etc…) nu au fost anuntate. Volkswagen mentioneaza ca motorul 1.4 TSI dezvolta 150 CP, ceea ce inseamna ca unitatea de 125 CP este de o capacitate cilindrica mai redusa, 1.0 TSI sau 1.2 TSI. Avand in vedere problemele motorului 1.2 TSI, cel mai probabil Passat va veni cu motorul nou 1.0 TSI.

Noul propulsor Volkswagen vine ca raspuns la motorul Ford 1.0 EcoBoost, produs la Craiova, Romania, si la Koln, Germania, care a castigat trei ani la rand (2012, 2013 si 2014) titlul International Engine Of The Year.

10 TSI Motor Dreizylinder

10 TSI Motor Dreizylinder Kurbelwelle Laufzeug und Schwungrad

10 TSI Motor Dreizylinder Turbolader

Volkswagen Passat (sursa - Volkswagen)Volkswagen Passat R-Line (sursa - Volkswagen)Volkswagen Passat (sursa - Volkswagen)Volkswagen Passat Variant (sursa - Volkswagen)Volkswagen Passat Variant (sursa - Volkswagen)

Lasa un comentariu