Dunlop anunta introducerea pe piata a unei noii tehnologii, denumita „Noise Shield”, proiectata cu scopul de a reduce nivelul de zgomot din interiorul vehicului cu pana la 4 dBA. Stratul de spuma plasat in interiorul anvelopei contribuie la diminuarea vibratiei aerului in cavitatea pneului si zgomotul la rulare este astfel redus, explica producatorul de anvelope.
„Noua tehnologie estompeaza in mod eficient rezonanta cavitatii anvelopei (Tire Cavity Resonance -TCR) atunci cand zgomotul atinge apogeul in interiorul anvelopei, reducandu-l cu pana la 11 dBA, ceea ce genereaza in interiorul masinii o diminuare a zgomotului pana la 4 dBA. Astfel tehnologia contribuie la un nivel silentios de zgomot in interiorul vehiculului, indiferent de viteza de deplasare”, explica Dunlop, intr-un comunicat de presa.
Aceasta tehnologie a fost solicitata de catre Audi, pentru modelele sale cele mai sportive, RS6 si RS7, dar si pentru limuzina A8.
Avand in vedere ca structura de spuma este foarte usoara, gratie formulei sale avansate, ea nu afecteaza performantele anvelopei si nici capacitatile sale relative la viteza. Spuma este parte integranta a intregii vieti a anvelopei, fara ca, in conditii normale de utilizare, sa isi piarda capacitatea de a reduce nivelul de zgomot.
In prezent, tehnologia Noise Shield dezvoltata de Dunlop este disponibila pentru echiparea urmatoarelor vehicule:
Audi RS6 (Dunlop Sport Maxx GT 285/30 ZR 21 100Y XL si Dunlop WinterSport 4D 285/30 ZR 21 100W XL), Audi RS7 (Dunlop WinterSport 4D 275/30 R 21 98W XL) si Audi A8 (Sport Maxx GT 275/35 ZR 21 103Y XL).
Dunlop este unul din producatorii mondiale de anvelope de inalta si ultra-inalta performanta. Multi dintre producatorii auto mondiali de top de masini, incluzand Alfa Romeo, Mercedes-Benz AMG, Audi, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz, VW si Porsche, folosesc (si) Dunlop ca echipare originala.