Dacia a anuntat ca va moderniza intreaga retea comerciala din Romania pana la final de 2015 pentru a pune mai bine in valoare gama de modele, marea parte a costurilor fiind suportate de companie, a spus Thomas Dubruel, directorul comercial al Dacia-Renault in Romania. Primele showroom-uri care vor aborda noua imagine vor fi inaugurate in Februarie 2014 si schimbarile vor viza partea de semnalistica si forma de prezentare a masinilor, urmand sa fie adaugate si servicii noi.
Dupa ce si-a reinnoit gama, Dacia a decis sa deschida un santier de anvergura pentru modernizarea tuturor showroom-urilor din tara.
„Nu va pot spune suma exacta, insa vorbim despre o cifra importanta. Avem in total 60 de parteneri si 80 de showroom-uri. Nu vom renova totul in 2014, dar vom moderniza marea majoritate”, a spus directorul comercial al Dacia, Thomas Dubruel, la conferinta de prezentare a rezultatelor comerciale Dacia pe 2013.
El a precizat ca primul showroom reinnoit este din Bucuresti si va fi inaugurat in februarie sub noua sa forma.
Este insa cel mai bun moment pentru investitii, pe o piata auto aflata la un nou minim? „Dealerii nostri nu o duc atat de rau fiindca pana la urma 2013 a fost un an mai bun decat 2012 si am vandut mai mult. Decizia de innoire ne apartine si ne vom asuma majoritatea costurilor”, a explicat Dubruel.
De ce a decis Dacia sa modernizeze toata reteaua? „Daca veti compara un showroom Dacia din 2012 cu unul din prezent veti observa ca nu exxista nicio masina identica si consideram ca showroom-urile trebuie sa puna in valoare masinile, astfel ca am luat aceasta decizie pe care o vom sustine prin investitii. In plus, este un mesaj de incredere in retea, in dealerii nostri si in relansarea pietei romanesti”, a spus Thomas Dubruel.
Dacia a vandut in Romania sub 6% din totalul mondial, insa vestea buna este ca 2013 a fost primul an de crestere dupa cinci ani de declin. In Romania s-au vandut aproape 25.000 de masini, ceea ce inseamna 12% crestere fata de 2012 si o medie de 400 masini pentru fiecare dealer. Romanii au cumparat peste 10.000 de berline Logan, iar Sandero si Duster si-aau gasit fiecare peste 4.500 de clienti. Modelele produse in Maroc (Lodgy si Dokker (inclusiv VAN) si-au gasit aproximativ 4.000 de clienti.
Dacia a vandut aproximativ 430.000 de masini pe plan mondial anul trecut, din care peste 80.000 au fost produse in Maroc. Franta a fost de departe cea mai mare piata, cu 93.000 de unitati, iar Germania a contribuit cu 47.000 unitati. Patru piete au depaasit 30.000 de unitati (Algeria, Turcia, Spania si Maroc), iar Romania a fost pe locul opt ca volume.
3 comentarii
Modernizati pe banii nostrii cei care cumparam si de care va bateti joc vanzindu-le masini stricate din fabricatie .Logan cumparat in noiembrie si ridicat in ianuarie si dupa trei zile nu mai ai vitezometru.as se lucreaza la dacia pitesti .facand masini care pun in pericol pe altii pe strada.CUMPARATI CU INCREDERE dat 10.000 de euro pe masini stricate cu incredere.si sa va mai spun ceva e prima masina care o intalnesc fara indicator de temperatura la apa.si asta pentru ca domnii de la dacia au scos acest indicator penttru ca au schimbat probanil prea multe termostate la masinile dacia in garantie si as nu mai stim cand nu e cald motorul .mie cel putin miau schimbat 5 termostate pe 2 masin in 5 ani
La un moment dat, o franţuzoaică din "cea mai veche meserie din lume" nu mai avea clienţi.
Aşa încât şi-a modernizat apartamentul şi a cumpărat un smart-TV nou 😀
Nici eu nu am indicator de apa la Ford Fiesta. Nu m-ar fi deranjat sa fi fost montat unul dar m-am obisnuit si fara. 🙂