Acasa Ferrari Cel mai nou Ferrari, 458 Speciale, s-a lansat in Romania. Forza Rossa a livrat in total 28 de masini ale marcii italiene anul acesta

Cel mai nou Ferrari, 458 Speciale, s-a lansat in Romania. Forza Rossa a livrat in total 28 de masini ale marcii italiene anul acesta

de Vlad Barza

Ferrari 458 Speciale lansat la Bucuresti (sursa - HotNews)

Forza Rossa a lansat in Romania 458 Speciale, cel mai nou model al marcii si cel mai puternic Ferrari cu motor V8 de pana acum. Masina costa de la 250.000 euro cu TVA, are motor de 605 CP, iar primii trei romani care au comandat-o o vor primi in acest an. Forza Rossa a livrat in acest an 28 de masini Ferrari catre romani, iar cele mai scumpe modele au costat 300.000 euro, in timp ce in 2014 va fi livrat si un model super-exclusivist LaFerrari de peste un milion de euro, a spus Camelia Bazac, CEO al reprezentantei locale.

458 Speciale a fost prezentat in octombrie la Salonul Auto de la Frankfurt, insa cu cateva luni inainte ca masina sa fie aratata lumii intregi, patru romnani o comandasera deja. Acum, Speciale a fost prezentata si in Bucuresti la showroom-ul Ferrari al Forza Rossa, iar primii trei romani isi vor primi masinile anul acesta.

458 Speciale are motor V8 4,5 litri, 605 CP, accelerarea de la 0, la 100 km/h se face in 3 secunde, iar de la 0, la 200 km/h masina ajunge in 9,1 secunde.

In total, Forza Rossa a livrat anul acesta 28 de masini Ferrari, iar pana la final de an se va trece de 30 de exemplare. Cele mai scumpe au fost modelele f12 Berlinetta de peste 300.000 euro fiecare (fara TVA), insa la anul un client va primi un model exclusivist LaFerrari de peste un milion de euro si 963 CP, a spus Camelia Bazac, adaugand ca la acel model clientul este masurat in detaliu la Maranello, pentru ca modelul sa fie personalizat la maxim.

“LaFerrari este singura masina care nu se configureaza in showroom, ci la Maranello, pentru ca trebuie sa i se ia masura clientului, la milimetru. Vine volanul spre sofer, scaunul este fix. Este cel mai scump exemplar, doar unul a fost alocat Romaniei si ne-am luptat pentru asta. Masina o vom livra anul viitor si are un pret de peste un milion de euro fara TVA. Contractul a fost semnat la inceputul anului”,a explicat Camelia Bazac

Ferrari a produs in anii trecuti circa 7.500 masini/an, iar cota alocata Romaniei este 35 de unitati, insa compania si-a redus productia cu 10% nu pentru ca nu ar avea cerere, ci pentru ca vrea ca masinile sa ramana la fel de cautate ca si pana acum. „In plus, in acest fel protejam si valorea reziduala a masinilor uzate, dintotdeauna masinile uzate Ferrari si-au mentinut valoarea si asta trebuie sa se intample in continuare, iar aici nu vorbesc de masinile in serie limitata de 100-200 exemplare, ci de modelele de serie care in cinci ani de productie pot sa ajunga la cinci mii de exemplare”, a explicat Camelia Bazac.

Forza Rossa estimeaza o cifra de afaceri de opt milioane euro la partea de masini in 2013, la marca Lotus s-au livrat sapte masini, iar ca planuri, compania vrea sa deschida la demisolul magazinului Ferrari de pe Calea Victoriei o „cafenea sport” numita Forza Rossa si gandita pentru pasionatii de curse auto si moto.

Ferrari 458 Speciale (sursa - HotNews)

10 comentarii

V Florean 5 decembrie 2013 - 18:59

Este regretabil ca se gasesc in Romania prosti destui care sa dea 2-300 de mii de Euro si peste, pe o astfel de masina, care frizeaza exclusiv prostia si vanitatea omeneasca.

Reply
trilulilu 5 decembrie 2013 - 22:27

Eu nu inteleg de ce unii fac asemenea comentarii. Pur si simplu sunt oameni care isi permit, iar acest model le satisface nivelul de utilitate (concept economic) la fel de mult precum un ursulet il satisface pe un individ care nu isi permite mai mult. De fiecare data cand te uiti cu jind la ce bunuri isi cumpara altii, iti scade satisfactia fata de bunurile pe care le ai. Asa ca ori te multumesti cu ce ai, ori incerci sa faci ceva ca sa obtii nivelul de trai pe care ti-l doresti. Doar atunci vei fi in stare sa progresezi ca individ. Good luck!

Reply
Raluca 5 decembrie 2013 - 23:09

Imi pare rau sa te contrazic, dar gandesti ca un iobag frustrat. O asemenea minune inginereasca reprezinta dovada faptului ca esti un invingator intr-o lume plina de daramati psihic ca tine. Iti trebuie o doza de inteligenta sa faci banuti pentru o asemenea masina, in plus n-ar strica sa citesti putin sa vezi istoria incredibila a brandului Ferrari, si de ce anume au acel pret masinile lor. Faptul ca-i faci prosti cu atata usurinta si rautate pe cei care-si iau una denota faptul ca esti extrem de superficial. Insa e ok, cu atat e mai exclusivista masina, cu atat e mai speciala si mai dorita (de cei invingatori, bineinteles). Daca te limitai la faptul ca sunt prosti cei care-si iau AICI o masina, stiind ce infrastructura avem si in conditiile in care noi avem pret record in UE la km de autostrada construita in campie, atunci da, iti dadeam dreptate, dar ai sfarsit fraza prost. 🙂

Reply
adina.hotinceanu 9 decembrie 2013 - 11:53

Buna dimineata Raluca. Sunt Directorul de Marketing la Ferrari Romania. As vrea sa stam de vorba! Multumesc.

Reply
Dan 5 decembrie 2013 - 22:10

CEO stiu ca este un termen englezesc, pentru o persoana desemnata ca director executiv de catre consiliul de administratie al actionarilor. Aceasta firma cred ca este un SRL, nicidecum SA , deci nu are actionari, nici consiliu de administratie, deci nici "ceo"

Reply
Raluca 5 decembrie 2013 - 23:25

Prosti erau romanii care dadeau ca disperatii acum cativa ani, inainte de criza, 2-250.000 de € pe apartamente de lux, cand ei abia aveau un venit de 2-2500€ / luna… Cand iti iei un Ferrari cumperi o bucatica de istorie, cumperi munca incredibila a celor care-au facut posibila o asemenea masina dupa jumatate de secol de cercetari, inovari, incercari…
P.S.: Celor care-si iau o asemenea masina (vezi linkul de la nume) ce le mai zici, la fel ca-s niste prostuti? 🙂 Esti demn de mila.

Reply
Emi 6 decembrie 2013 - 12:37

Si cred ca prosti sunt si cei care isi cumpara vehicule 'low cost' in rate doar ca sa puna curu la caldura si sa isi cronometreze viata la semafor… Desi realist pentru ei vehiculul ala nu este necesar. Dar e okay, ca dupa ce termina rata s-a terminat si valoarea masinii, ca ce mi-e un blender / masina de spalat / mixer ce mi-s astea. Ce fac primatele dupa? Pai perpetueaza ciclul, ca vrea alt cazan nou acum. Dar e bine ca fac progres, noul blender are acum afisaj digital, si led-uri de craciun. Dar trebuie sa privesti si din perspectiva lor, adica, la ce e buna tehnologia asta? Ce-mi trebuie mie materiale compozite? Inginerie dusa la limita cunostiintelor? Cu ce scop? Ca doar ne-am dus pe luna si am trimis roboti pe marte si am impanzit orbita cu sateliti si am facut rachete si tot felul de vehicule asa… din greseala.

P.S.: Istorie, traditie, cultura, inginerie? N-avem loc pentru asta.

Reply
Emi 6 decembrie 2013 - 10:59

Sunt curios cine va cumpara La Ferrari, si daca ne-o arata si noua. 😀

Reply
Ciki Cean 6 decembrie 2013 - 12:13

O critica constructiva doresc sa va aduc la cunostinta. Chiar daca nu aprobati comentariul, 0-100.ro devine cam plictisitor. Ati inceput in forta dar… teste rar, stiri lesinate in proportie de 70%… Aruncati un ochi pe http://www.autoevolution.com. E roman…

Numai bine!

Reply
dan 9 decembrie 2013 - 11:15

Wow LaFerrari in romanica,o adevarate onoare sa avem probabil cea mai performanta masina la ora actuala..poate poate o zarim parca pe undeva .

Reply

Lasa un comentariu