O parte dintre modelele Opel sunt vandute in China si SUA sub sigla Buick, insa colaborarea dintre cele doua marci va deveni si mai consistenta pentru noi masini care sa creasca vanzarile Buick care vinde anual peste 700.000 de masini in China. Buick exista inca de la final de secol XIX, fiind cea mai veche marca din portofoliul GM.
Buick este pozitionata ca marca premium in segmentul entry-level luxury si concureaza cu Volvo, Lexus si Acura. De cateva zeci de ani modele ale Opel sunt vandute sub brandul Buick in SUA, zona Arabiei si China,si spre exemplu acum Insignia se numeste Buick Regal, iar Mokka este Buick Encore pe pietele indepartate.
Designerul sef al Opel, Mark Adams, a primit si sarcina de a conduce designul Buick si trebuie sa se asigure ca, in ciuda faptului ca masinile vor semana mult la exterior, ele trebuie sa aiba o serie de deosebiri care sa tina cont de piata unde sunt vandute si de strategia de design pentru fiecare brand.
Tinand cont de succesul de vanzari al Buick in China, GM vrea sa profite de experienta pe partea de inginerie a Opel si de costurile mai mici ale acestui segment in Europa, astfel ca vor fi lansate noi modele Buick pe baza unor masini Opel.
Se cauta solutii pentru ca micul Opel Adam sa poata fi modificat de ingineri pentru a fi in conformitate cu regulile de omologare dure din SUA. Modelul ar deschide o noua clientela in SUA unde ar concura cu Fiat 500 si cu Mini.
Cele mai noi exemple despre directia in care se indreapta designul celor doua marci tine de conceptele Opel Monza si Buick Riviera.
Vanzarile Buick in SUA au crescut in primele opt luni cu 16%, la peste 141.000 de masini. insa China e principala piata, vanzarile pe intreg 2012 depasind 700.000 de masini.