Audi sufla tot mai des in ceafa liderului segmentului premium, BMW, marca din Ingolstadt reusind in ianuarie si aprilie sa vanda mai bine decat rivala sa bavareza, insa vanzarile cumulate pentru toata perioada ianuarie-aprilie arata ca tot BMW a ramas liderul segmentului premium in lume. In lupta pentru suprematie Mercedes-Benz nu reuseste sa se apropie de BMW si Audi, in pofida unei ofensive puternice de produs (Clasa B, Clasa A, CLA).
Si la final de 2012 situatia vanzarilor statea cam la fel, cu BMW pe primul loc, Audi pe pozitia a doua si Mercedes-Benz pe al treilea. Ce s-a schimbat insa este ofensiva Audi, care in doua dintre cele patru luni scurse din 2013 a reusit sa-si adjudece pozitia de lider mondial in segmentul premium.
Pe toata perioada ianuarie-aprilie din 2013 BMW este liderul segmentului, cu aproape 512.000 unitati comercializate, fiind in fata Audi cu putin peste 9.000 de unitati. Fata de liderul BMW, Mercedes-Benz are un ecart de aproape 70.000 unitati.