Porsche lanseaza o versine restilizata a limuzinei sport Panamera, insa modificarile sunt substantiale, nu doar de fatada. Pe langa micile retusuri estetice, masina vine acum si cu o varianta hibrida reincarcabila la priza, un nou motor V6 pe benzina, biturbo, iar anul viitor masina va primi si o noua motorizere diesel, de 300 Cai Putere (CP).
click aici pentru galeria foto
Marea noutate este varianta reincarbila la priza, denumita Panamera S E-Hybrid. Este prima limuzina premium hibrida care poate fi alimentata si la priza. Motorul electric dezvolta 95 CP, fata de 47 CP cat avea pana acum varianta hibrida (nereincarcabila la priza). In combinatie cu un motor pe benzina V6, Panamera S E-Hybrid dezvolta in total 416 CP. Bateria este acum litiu-ion de 9,4 kWh, in crestere de cinci ori de la 1,7 kWh (nichel-metal-hidrura) cat avea vechea varianta hibrida. Acest lucru permite masinii sa ruleze intre 18 si 36 km in mod electric. Cu motorul electric Panamera poate atinge 135 km/h. Viteza maxima este de 270 km/h, iar consumul mediu pentru 100 km este de 3,1 litri benzina, cu 56% mai mic fata de al vechii variante hibride (7,1 litri/100 km).
Panamera S E-Hybrid este un automobil hibrid in paralel.
Facelift-ul limuzinei sport germane anunta si moartea motorului V8 natural aspirat pe acest model. Unitatea cu opt pistoane de 4,8 litri este inlocuita de un V6 biturbo de 3 litri. Acest motor echipeaza variantele Panamera S si Panamera 4S. Ramane de vazut ce se va intampla pe viitor cu versiunile Turbo si Turbo S ale Panamera (4,8 litri V8, turbo, de 500 CP si 550 CP), adica ce motorizari vor avea in viitor. Pentru 2014 Porsche anunta lansarea Panamera Turbo S si a Panamera Turbo S Executive, dar detaliile despre motorizarile viitoare lipsesc.
Varianta Panamera diesel pastreaza acelasi motor V6 de 3 litri, turbo, ce dezvolta 250 CP, insa din 2014 versiunea pe motorina va avea motor de 300 CP, potrivit Porsche.