Acasa Foto GENEVA LIVE: Captur si noul Clio R.S. sunt vedetele de la standul Renault. Informatii complete

GENEVA LIVE: Captur si noul Clio R.S. sunt vedetele de la standul Renault. Informatii complete

de Adrian Mitrea

Renault Captur la Geneva 2013 (sursa - 0-100.ro)

Dupa ce a lansat recent Clio IV, Renault are la Salonul Auto de la Geneva (7-17 martie) o noua masina foarte importanta: SUV-ul de oras Captur, care va fi lansat si in Romania pana in vara. Alaturi de Captur sta micul, dar foarte performantul Clio R.S. Iata informatii complete despre noutatile Renault si o galerie foto cuprinzatoare de la standul marcii franceze de la Geneva.

Captur

„Imbinand stilul si functionalitatea, Renault Captur concentreaza calitati exceptionale caracteristice celor trei universuri: monovolum, SUV si berlina. Noul model este un exemplu reprezentativ pentru ambitia majora a marcii Renault: democratizarea inovatiei. Renault Captur propune idei noi in segmentul sau. Solutiile inteligente, concepute pentru a usura viata de zi includ: bancheta spate culisanta (160 mm), planseul portbagajului cu pozitii multiple, precum si oferta multimedia cu Media Nav si Renault R-Link. Vopseaua in doua nuante, torpedoul Easy Life si tapiteria detasabila cu fermoar completeaza lista noutatilor utile”, decrie Renault, pe scurt, noul sau model.

click aici pentru poze de la standul Renault

Renault Captur este un crossover urban, cu o silueta fluida, avand 4,12 m lungime, 1,77 m latime si 1,57 m inaltime. Renault Captur poate avea roti de 16 sau 17 inch, iar garda la sol este de 20 cm.

Masina are vopsea in doua nuante ce permite diferentierea pavilionului si a stalpilor de restul caroseriei. Personalizabile sunt culoarea jantelor, elementele grafice pentru capota, plafon sau hayon. Sunt disponibile si pachete de personalizare tematice ce permit individualizarea si asortarea culorii volanului si a tapiteriei cu elementele de stripping exterioare.

Ambianta interiorului poate fi inchisa sau deschisa, iar ornamentele interioare pot fi: gri, ivoire, crom, orange, albastru, verde – aplicate pe cadranele aeratoarelor, conturul consolei centrale, conturul difuzoarelor si pe torpedoul „Easy Life”. Detalii din aceeasi culoare se regasesc si pe tapiterie. Sunt disponibile patru tapiterii diferite (nedetasabile) in cazul primelor doua nivele de echipare si 8 tapiterii detasabile „zip collection” diferite, la alegere, ca optiune in cazul celui de-al doilea nivel de echipare si ca dotare standard incepand de la al treilea nivel de echipare.

Tapiteriile „zip collection” prevazute cu fermoar sunt detasabile si lavabile, inclusiv la masina de spalat. Interventiile locale, pentru indepartarea petelor de pe tapiterie nu mai sunt necesare, aceasta putand fi intretinuta cu usurinta si revitalizata.

„Pachetele de personalizare au preturi accesibile, ce permit clientilor sa fie creativi si sa armonizeze elemente de decor exterioare cu ambianta specifica la interior”, a anuntat Renault.

Easy Life este primul torpedou care poate fi utilizat de sofer, fara ca acesta sa fie nevoit sa se ridice de pe scaunul sau. Cu o capacitate de 11 litri, sertarul Easy Life este o solutie de depozitare originala, mai atractiva si mai practica decat un torpedou clasic. Continutul sertarului este usor accesibil si vizibil, spune Renault.

Planseul portbagajului este mobil, are doua fete (mocheta/plastic) si poate fi amplasat in mai multe pozitii. Capacitatea portbagajului este de 377 litri si poate ajunge la 455 litri.

click aici pentru poze oficiale cu Renault Captur

In ceea ce priveste confortul si tehnologia, cardul de acces si demaraj reprezinta o dotare standard pentru intreaga gama, iar cardul „maini libere” este disponibil incepand cu al doilea nivel de echipare,

„Reglarea pe inaltime a scaunului soferului, pe o lungime de 70 mm, face ca orice sofer, indiferent de talie si inaltime, sa se simta confortabil la volan”, potrivit Renault.

Asistenta la pornirea in rampa este disponibila pentru toate nivele de echipare, iar senzorii pentru parcarea in marsarier (semnal acustic) si camera video pentru marsarier in combinatie cu MEDIA NAV sau R-Link. Modelul beneficiaza de 4 difuzoare cu diametru mare (165 mm) inca din standard sau 6 difuzoare pentru versiunile cu R-Link. Inutitiv, sistemul audio poate fi activat si controlat prin intermediul comenzilor plasate sub volan si este prevazut cu port USB si priza Jack, amplasate pe consola centrala. Tehnologia Bluetooth permite telefonie mobila hands-free si ascultarea muzicii de pe suporturi mobile, fara conectare prin cablu. Sistemele R-Plug & Radio sunt prevazute cu un CD-player compatibil MP3.

Captur are si faruri adaptive, cu activare individuala automata a fiecarui proiector de ceata pentru a lumina interiorul virajelor si a asigura un camp vizual mai larg. Noul model Renault are si lumina de intampinare si iluminare ambientala indirecta amplasata deasupra sertarului Easy Life, incepand cu al doilea nivel de echipare.

Noul Clio R.S.

Noul Clio R.S. poate fi comandat din primavara acestui an. Modelul are tot 200 Cai Putere (CP) ca si modelul pe care-l inlocuieste, insa acum motorul este turbo de 1,6 litri, in locul unuia natural aspirat de 2 litri. Mai mult decat atat, masina vine echipata cu transmisie cu dublu ambreiaj (EDC) si padele la volan.

click aici pentru poze oficiale cu Clio R.S.

Motorul de 1,6 litri turbo dezvolta 200 CP si un cuplu maxim de 240 Newton-metri, avand un consum mediu de 6,3 litri benzina/100 km si emisii de 144 grame CO2/km.

Renault spune ca noul Clio R.S. va putea fi comandat cu doua tipuri de sasiu, Sport si Cup, la fel ca Megane R.S.

De asemenea Renault a anuntat ca noua sa masina dispune de un selector R.S. Drive prin intermediul caruia soferul poate modifica setarile principale ale masinii (raspunsul acceleratiei, interventia ESP, raspunsul volanului). Exista si un mod Race.

Pe partea multimedia vor fi disponibile doua sisteme cu touch screen, dintre care unul cu functii R.S. Monitor (sistem avansat de telemetrie prezent si pe Megane R.S.).

Pe piata din Franta noul Clio R.S. are un pret de pornire de 24.990 euro cu TVA.

Noua generatie Renault Clio R.S. va concura pe piata cu modele precum Ford Fiesta ST, Volkswagen Polo GTI, Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia R.S. si Opel Corsa OPC.

Clio GT 120 EDC

In familia de modele Clio, prezentarea lui Renault Clio GT 120 EDC in varianta Estate si Berlina cu cinci usi reprezinta o dubla lansare. Aceste versiuni cu accente premium preiau parametri de sportivitate definiti de Renault Sport, iar legatura cu noul Clio R.S. este evidenta prin: calandru, barele de protectie spate si fata, spoiler, eleroan, jante de 17 inch, faruri de zi cu LED, tevi de esapament duble cromate.

Emblemele GT sunt amplasate in partea din fata si in cea din spate. Clio GT 120 EDC poate beneficia optional de o culoare specifica: bleu maltez.

Clio GT 120 EDC are un buton R.S. Drive. Odata actionat, acest buton modifica regulile de schimbare a vitezelor, perceptia asupra directiei si sensibilitatea pedalei de acceleratie, in doua moduri: Normal si Sport.

Scenic Xmod

Bazat pe monovolumul Scenic, modelul Scenic Xmod preia elemente de la SUV-uri si crossovere, precum barele de protectie din spate si din fata specifice, elementele de protectie pentru partea inferioara a caroseriei si barele de pavilion cromate (in functie de nivelul de finisare ales).

La interior, Renault Scenic Xmod prezinta modificari ce vizeaza in principal confortul soferului. Habitaclul restilizat plaseaza toate comenzile in mod intuitiv la indemana soferului. Consola centrala fixa este usor de accesat, integrand comutatorul Extended Grip si joystick-ul multifunctional destinat navigarii in meniul multimedia Renault R-Link (disponibil ulterior lansarii modelului) Tabloul de bord cu afisaj TFT (Thin Film Transistor), precum si sistemul multimedia Renault R-Link, cu ecran digital de 7 inch (18 cm), ofera intr-un mod facil si vizibil informatii utile soferului, chiar in timpul deplasarii.

In versiunile de echipare superioare (in functie de tara de comercializare), Scenic Xmod este prevazut cu o serie de elemente de personalizare: volan cu baza plata, cu un design sportiv si suprafata aderenta, pedalier din aluminiu, precum si alte detalii decorative de culoare carbon, cu efect lucios.

Scenic Xmod introduce noul sistem Extended Grip. Acest sistem avansat de control al tractiunii permite o aderenta mai buna pe sosea in conditii de drum dificile (zapada, noroi, nisip). Prin activarea manuala a comutatorului amplasat sub consola centrala, soferul poate opta pentru modul de asistenta dorit: ROAD, LOOSE GROUND sau EXPERT.

Scenic si Grand Scenic, ambele restilizate

Renault Scenic si Grand Scenic se reinnoiesc la Geneva si afiseaza noua identitate de design a marcii franceze. Partea frontala devine mai expresiva, fiind valorizata de sigla Renault supradimensionata, amplasata pe un fond negru stralucitor. Materialele utilizate confera design-ului mai multa eleganta si dinamism.

Corespondenta de la Geneva.

Lasa un comentariu