Acasa Evenimente VIDEO: Toyota a inaugurat o pista pentru autovehicule 4×4 in Bucuresti, pe un teren cumparat initial pentru a construi un showroom

VIDEO: Toyota a inaugurat o pista pentru autovehicule 4×4 in Bucuresti, pe un teren cumparat initial pentru a construi un showroom

de Adrian Mitrea

Toyota Land Cruiser pe Toyota 4x4 Track (sursa - 0-100.ro)

Toyota Bucuresti Nord a inaugurat un circuit pentru autovehicule 4×4 in Bucuresti, care include mai multe tipuri de obstacole, pe un teren cumparat initial de companie cu gandul de a construi un showroom. Criza a dat planurile Toyota Bucuresti Nord peste cap, iar terenului i-a fost data aceasta noua intrebuintare, cel putin pana cand piata auto isi va reveni.

Toyota 4X4 track, amplasata pe strada Valea Cascadelor din Bucuresti, include treceri prin vad cu o adancime de 70 cm, trecere peste busteni, trecere prin ravena, incrucisare de punti, urcare rampa si coborare panta.

Oficialii Totota spun ca aceasta amenajare este singura din Bucuresti si reprezinta o premiera. Terenul are o suprafata de 27.000 metri patrati (mp), iar lungimea efectiva a pistei este de 800 metri. Pista nu este destinata doar posesorilor de Toyota, ci tuturor pasionatilor si proprietarilor de autovehicule 4×4 interesati sa vina sa-si testeze masinile.

„Ideea ne-a venit in ultimul trimestru din 2011, cand ne-am intrebat ce putem face pentru clientii nostri, avand in vedere ca avem acest teren in Valea Cascadelor, care a fost cumparat acum cativa ani cu gandul de a ne extinde reteaua. Pe vremea aceea vanzarile erau mari. Piata a scazut foarte mult si ne-am intrebat ce poate face diferenta. Am pornit de la intrebarea… oamenii cumpara masini 4×4, dar oare stiu ei de ce sunt in stare aceste autovehicule?”, a declarat pentru 0-100.ro directorul operational al Toyota Romania, Atanas Angelov.

El a explicat ca ideea este ca pe circuit sa se organizeze evenimente, iar in viitor, cand vanzarile auto isi vor reveni, sa fie construit showroom-ul aflat initial in planuri. Pe teren Toyota a platit „cateva milioane euro” inainte de criza, potrivit lui Angelov.

„Oamenilor le place sa aiba oportunitati de distractie in oras. Putem organiza evenimente pentru companii, avem instructori. Am investit circa 30.000 euro, fara cheltuielile de marketing”, a explicat Angelov.

Lasa un comentariu