Porsche va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt, organizat la jumatatea acestei luni, modelulul 911 Sport Classic, o editie limitata la 250 de masini la care departamentul Porsche Exclusive a muncit trei ani de zile. Caracterul unic al masinii este sugerat de plafonul cu doua domuri, dar si de partea din spate, mai lata cu 44 de milimetri fata de Carrera S, model din care deriva.
In plus, masina are si un eleron tip „coada de rata” (ducktail) la fel ca modelul Carrera RS de 2,7 litri din 1973.
911-le Sport Classic este propulsat de motorul Porsche de 3,8 litri cu injectie directa (DFI), ajuns la 408 Cai Putere (CP) pe acest model. Dintre acestia, 23 CP au fost castigati prin implementarea unui sistem de admisie cu sase flapsuri reglabile, care ajuta la obtinerea plusului de putere.
Toate cele 250 de masini din aceasta editie limitata vor avea cutii de viteze manuale cu sase trepte, tractiune spate, frane ceramice (PCCB – Porsche Ceramic Composite Brakes) si suspensii coborate cu 20 de milimetri (2 cm).
De asemenea, 911 Sport Classic va avea un diferential mecanic pe puntea din spate si jante de 19 inch speciale, care au spitele dispuse in forma unei stele, traditional pentru Porsche, si vopsite in negru.
Modificarile sunt substantiale si la interior, unde a fost folosita piele naturala de inalta calitate si combinatii inspirate de culori si materiale, spune Porsche.
La Frankfurt Porsche va lansa, de asemenea, si o serie limitata de troller-e din aluminiu, tricouri tip Polo, sepci si curele, dar si machete ale 911 Sport Classic la scara 1:43.
Pretul fara taxe anuntat de Porsche pentru 911 Sport Classic este de 169.300 euro, iar livrarile vor incepe in ianuarie 2010.