Acasa Romania Dacia, BMW si Ford sunt marcile auto despre care s-a scris cel mai mult in presa si pe retelele sociale in toamna lui 2011

Dacia, BMW si Ford sunt marcile auto despre care s-a scris cel mai mult in presa si pe retelele sociale in toamna lui 2011

de Vlad Barza

(sursa - Dacia)

Dacia a fost in toamna anului acesta brandul auto cu cele mai multe aparitii iin media, peste 28.000, in timp ce BMW, Ford, Renault si Mercedes au depasit 10.000 de aparitii fiecare, arata raportul de monitorizare realizat de mediaTRUST Romania in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie. Primele opt branduri auto cu cele mai multe aparitii media au avut 31.565 aparitii pozitive, 53.449 neutre si doar 12.450 negative, mai arata raportul care contine date despre presa scrisa. internet, radio, TV dar si despre retelele sociale.

Brandul auto cu cele mai multe aparitii in media este Dacia, cu un total de 28.101 aparitii intre 1 septembrie si 30 noiembrie, dintre care cele mai multe sunt pe Internet (site-uri, bloguri, forumuri) – 19.283, urmate de social media, cu 7.745 aparitii, presa scrisa – 701, TV – 277 si radio (95).

Dacia este urmata de BMW, care a avut in ultimele trei luni 17.258 de aparitii media, si Ford, cu 14.694 aparitii. Renault si Mercedes au depasit fiecare 13.000 de aparitii, Ferrari a trecut de 4.000 de aparitii, iar Volkswagen si Opel au depasit 2.000. In perioada analizata, brandurile din sectorul auto au inregistrat 211.030 aparitii media. Primele opt branduri auto cu cele mai multe aparitii media au avut 31.565 aparitii pozitive, 53.449 neutre si doar 12.450 negative.

Rezultatele prezentate de mediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media. In plus, presa include informatii cu privire la tiraj, zona de publicare, numar de cititori si frecventa. Raportul conține, de asemenea, listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.

Materialele utilizate in elaborarea raportului au fost evaluate in functie de influenta pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului in care este conturata imaginea unei companii sau a unui brand.

mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si este una dintre cele mai mari companii de monitorizare din tara.

Lasa un comentariu