Acasa Audi FOTO: Asa arata noul Audi A6 Avant, model care va fi lansat in august-septembrie

FOTO: Asa arata noul Audi A6 Avant, model care va fi lansat in august-septembrie

de Adrian Mitrea

Audi A6 Avant S line (sursa - Audi)

Audi a publicat primele fotografii si informatii despre noua generatie a lui A6 Avant (break), model care ca fi disponibila pe piata la sfarsitul verii pe cateva piete cheie si ulterior si in restul tarilor. Audi spune ca noul A6 Avant este cu pana la 70 de kilograme mai usor decat generatia pe care o inlocuieste si ca gama de motorizari este, in medie, cu 18% mai economica. Pretul de baza orientativ este de 40.850 euro, spune Audi.

Portbagajul noului A6 Avant are o capacitate de 565 litri, respectiv de 1.680 litri cu bancheta spate rabatata. Prima valoare este mai mare cu 5 litri, iar a doua cu 10 litri, fata de cel mai important rival al sau, BMW Seria 5 Touring. Campionul absolut in segment este totusi Mercedes-Benz Clasa E T-Modell (break), cu un portbagaj de 695 litri/1.950 litri.

click aici pentru galeria foto

Pentru noul Audi A6 Avant sunt disponibile sase motorizari, dintre care doua diesel si patru pe benzina. Un singur motor are patru cilindri (2 litri turbo diesel – TDI), iar restul dispun de cate sase pistoane in V.

Benzina:

  • 2,8 litri FSI (natural aspirat, fara turbo) de 150 kW/204 CP, cu un cuplu maxim de 280 Newton-metru (Nm) intre 5.250 si 6.500 rotatii pe minut (rpm);
  • 3 litri TFSI de 220 kW/300 CP, cu un cuplu de 440 Nm intre 2.900 si 4.500 rpm. Acest propulsor este supraalimentat printr-un compresor mecanic, pus in miscare de motor si amplasat in interiurul V-ului format de cei 6 ciclindri.

Diesel:

  • 2 litri TDI (turbo) de 130 kW/177 CP, cu un cuplu de 380 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm;
  • 3 litri TDI (turbo), motor nou dezvoltat, livreaza 150 kW / 204 CP si un cuplu maxim de 400 Nm intre 1.250 si 3.500 rpm;
  • 3 litri TDI (turbo), cu 180 kW/245 CP si 500 Nm cuplu intre 1.400 si 3.250 rpm;
  • 3 litri TDI (turbo), cu 230 kW/313 CP

Toate motorizarile au sistem de recuperare a energiei la franare (ca un dinam de bicicleta), energie utilizata pentru alimenta masina in timp ce sta in aglomeratie sau la semafor cu motorul oprit (oprirea propulsorului si repornirea se face printr-un sistem automat Stop & Start).

In functie de motorizare, noul A6 poate avea fie tractiune fata, fie tractiune 4×4 (quattro) cu diferential central (crown gear). Toate versiunile de motorizare cu tractiune pe rotile din fata au sistem electronic de control al stabilitatii (ESP) cu setare sportiva si diferential cu alunecare limitata. Pentru un plus de confort poate fi comandata o suspensie cu perna de aer, precum si un sistem de directie dinamica, mai prompta in reactii.

Lasa un comentariu