Acasa Audi Audi A7 Sportback pleaca de la 61.800 euro in Romania. Primele livrari se fac in noiembrie

Audi A7 Sportback pleaca de la 61.800 euro in Romania. Primele livrari se fac in noiembrie

de Adrian Mitrea

Audi A7 Sportback (sursa - Audi)

Audi A7 Sportback pleaca de la 61.800 euro in Romania, inclusiv TVA, fiind disponibil in total cu doua motorizari si tractiune integrala (quattro) in standard. Primele livrari catre clientii din Romania se fac in luna noiembrie.

Pentru A7 sunt disponibile doua motorizari, una pe benzina si una turbo diesel, ambele cuplate standard la o cutie de viteze automata cu sapte trepte (S tronic).

  • 3 litri turbo benzina (TFSI) de 300 CP intre 5.250 si 6.500 rpm si cuplu maxim de 440 Nm intre 2.900 si 4.500 rpm. Aceasta motorizare de top trimite masina pana la prima suta in 5,6 secunde, iar viteza maxima este de 250 km/h, limitata electronic. Consumul mediu este de 8,2%, iar emisiile masoara 190 de grame de dioxid de carbon pe kilometru;
  • 3 litri turbo diesel (TDI) de 245 CP intre 4.000 si 4.500 rpm si cu un cuplu de 500 Nm intre 1.400 si 3.250 rpm. Acceleratia pana la 100 km/h se realizeaza in 6,5 secunde, iar viteza maxima e de 250 km/h, in conditiile in care consumul mediu este de 6%, iar emisiile de dioxid de carbon pe kilometru masoara doar 158 grame.

click aici pentru galeria foto

In noiembrie vor incepe livrarile versiunii pe benzina, iar in decembrie pentru cele diesel. De aici poti descarca lista completa cu dotari standard si optionale pentru versiunile disponibile in Romania.

Audi A7 Sportback are patru portiere, iar linia generala a caroseriei este tipica „coupe-urilor” cu patru usi, segment deschis de Mercedes-Benz CLS in urma cu ani in urma. Asadar, Audi A7 Sportback rivalizeaza cu Mercedes-Benz CLS, dar si cu BMW Seria 5 GT.

Geamurile portierelor modelului A7 Sportback nu au rama, iar accesul la portbagaj se va face printr-un haion, la fel ca la Audi A5 Sportback.

Cuvantul cheie este Sportback, acesta desemnand versiunile de caroserie cu haion ale masinilor Audi care pot fi comandate si cu alte tipuri de caroserii. De exemplu, familia de modele A5 include A5 Coupe, A5 Cabriolet si A5 Sportback. Pe de alta parte, limuzina A8, disponibila doar sedan, se numeste A8 si atat. Avand in vedere ca Audi a dezvaluit oficial modelul A7 Sportback, este de asteptat ca producatorul auto din Ingolstadt sa vina si cu alte versiuni de caroserie pentru A7.

Transmisiile automate sunt standard. Una dintre ele, multitronic (cu variatie continua), echipeaza masinile cu tractiune fata, iar pentru versiunile cu 4×4 (quattro) vine standard o cutie S tronic cu sapte rapoarte.

Tractiunea quattro dispune de un diferential mecanic si distributie automata a cuplului. Optional poate fi comandat un diferential sport, care distribuie variabil puterea intre cele doua roti din spate. Intr-un stil de mers normal distributia puterii este 40% pe fata si 60% pe spate, iar in cazuri extreme poate merge pana la maximum 70% pe fata si maximum 85% pe spate.

Suspensia fata este independenta, cu 5 legaturi, iar cea de pe spate este tot independenta cu legaturi trapezoidale. Masina vine standard cu suspensie metalica, dar poate fi comandata optional cu suspensie pneumatica (cu perne de aer).

Audi A7 Sportback poate fi incaltat cu jante din aliaj usor de 18, 19 si 20 inch, iar toate cele patru discuri de frana sunt ventilate.

A7 Sportback este primul automobil Audi care vine echipat cu o servodirectie electromecanica (care prin modul sau de functionare reduce consumul de carburant cu 0,3 litri la 100 de kilometri parcursi).

Cel mai nou model Audi dispune de un portbagaj de 535 litri, dar spatiul de incarcare poate ajunge la 1.390 litri prin rabatarea banchetei spate.

Audi A7 Sportback are 4,97 metri lungime, 1,91 metri latime si doar 1,42 metri inaltime. Caroseria este construita din otel si aluminiu (20%), fiind usoara si rigida.

Lasa un comentariu