Acasa Media Opel, somat sa renunte la promovarea „garantiei pe viata”, deoarece campania e inselatoare

Opel, somat sa renunte la promovarea „garantiei pe viata”, deoarece campania e inselatoare

de Adrian Mitrea

Opel Rekord (sursa - 0-100.ro)

Producatorul auto german Opel a fost somat de catre Oficiul pentru Concurenta Neloiala (Wettbewerbszentrale) din Germania sa renunte la promovarea „garantiei pe viata”, deoarece campania este considerata falsa si inselatoare.

Wettbewerbszentrale avertizeaza ca va depune o plangere in cazul in care Opel nu va corecta campania publicitara pana joi, 19 august 2010.

Organizatia spune ca Opel, in campaniile sale de promovare a a noii garantii, afiseaza simbolul matematic pentru infinit „∞”, alaturi de mesajul „garantie pe viata”.

Acest concept al campaniei este menit sa „ia ochii” si „duce in eroare clientii”, pentru garantia este limitata la 160.000 de kilometri, iar dupa pragul de 50.000 de kilometri costurile pentru reparatiile efectuate in garantie se impart intre Opel si proprietarul masinii.

„Ceea ce spune Opel, pe viata, este fals si sugereaza un avantaj colosal in fata competitorilor, ceea ce nu se face in nicio campanie publicitara”, a declarat Reiner Munker, membru executiv in cadrul Wettbewerbszentrale.

Opel a introdus „garantia pe viata” in urma cu doua saptamani. Acest nou plan de garantie presupune ca defectiunile aparute in garantie in primii 50.000 de kilometri vor fi acoperite integral de Opel, urmand ca dupa acest prag de rulaj sa plateasca o parte si clientul.

Astfel, daca masina va avea intre 50.000 si 100.000 de kilometri, sumele acoperite de Opel se vor diminua. Pentru situatia in care masina are intre 100.000 si 160.000 de kilometri, Opel va suporta 40% din costul reparatiilor, iar restul de 60% va reveni clientului.

comenteaza pe gmclub

Lasa un comentariu