Mercedes-Benz are un nou slogan, „the best or nothing” (cel mai bun sau nimic), care inlocuieste „unlike any other” (ca niciun altul), si anunta o puternica ofensiva de modele noi si versiuni restilizate (facelift) pana la sfarsitul anului viitor.
Schimbarea sloganului coincide cu restilizatra siglei si trecerea la vehicule propulsie alternativa.
Sigla Mercedes-Benz, sub forma de stea, are de acum un aspect tridimensional si este mai stralucitoare. Incepand cu 11 iunie 2010, logo-ul Mercedes-Benz si numele companiei sunt tot timpul alaturate noului slogan, „the best or nothing”.
Printre cele 16 noi modele si versiuni imbunatatite se numara trei vehicule cu emisii zero in timpul rularii, care vor fi produse in masa.
Doua dintre acestea vor fi smart fortwo electric si de Clasa A E-Cell (electric).
De asemenea, din toamna Mercedes-Benz va introduce functia ECO start/stop, care opreste automat motorul cand masina sta pe loc la semafor sau in aglomeratie si il reporneste cand soferul intenioneaza sa demareze.
Dintre marcile premium, BMW este liderul tehnologiilor menite sa reduca emisiile poluante si consumul de carburant, prin conceptul EfficientDynamic care inglobeaza diferite elemente eco de la masina la masina (recuperarea energiei la franare, Stop & Start, aerodinamica activa, etc…).
Alte modele Mercedes-Benz a caror lansare este previzibila sunt noul CLS si o varianta shooting break a acestuia, precum si o versiune de caroserie coupe a modelului Clasa C.