Acasa Ford Ford Puma se lansează de la 16.500 Euro. Mai târziu prețul ar putea fi modificat

Ford Puma se lansează de la 16.500 Euro. Mai târziu prețul ar putea fi modificat

de Adrian Mitrea

Modelul Ford Puma, produs exclusiv în Craiova, se lansează pe piața din România de la 16.500 Euro cu TVA (13.865 Euro fără TVA), însă ulterior va deveni mai scump, conform listei de prețuri și ofertelor transmise presei, dealerilor și clienților de către Ford România. Acest preț s-ar putea modifica după ce oferta de lansare va expira, configurația în cauză având un preț de listă de 20.250 Euro cu TVA (17.016 Euro fără TVA), cu aproape 23% mai mult. Versiunea de echipare ST Line va fi disponibilă din Februarie 2020, iar cutia de viteze automată cu 7 trepte din Mai 2020.

„Ne bucurăm și suntem foarte mândri să anunțăm că, începând de azi, îi așteptăm în showroom-urile Ford din toată țara pe toți cei interesați să-și comande noul Ford Puma. Prețul special de lansare anunțat astăzi este disponibil cu sprijinul acordat atât de către Ford România, dar și de către dealerii săi, ca parte a eforturilor noastre susținute de a încuraja vânzările de vehicule noi pe piața locală.”

Cristian Prichea, Director General Ford România – Compania Națională de Vânzări

Ford Puma este disponibil în acest moment în trei variante de echipare: TitaniumTitanium X și ST-Line X. Începând cu februarie 2020 va fi disponibilă și varianta de echipare ST-Line. Cutia de viteze automată cu șapte trepte va fi disponibilă din Mai 2020.

Lista completă de prețuri este disponibilă AICI.

Oferta specială de (pre)lansare este disponibilă oficial până la 31 Decembrie 2019, dar intenția Ford este ca ea să continue și la începutul lui 2020. Aceeași strategie cu preț special de lansare a fost adoptată în trecut și pentru EcoSport. Apoi alte oferte și campanii au menținut modelul atractiv și competitiv ca preț.

În acest moment Ford lucrează cu mai multe prețuri pentru Puma, dar și pentru alte modele ale sale, comunicând „preț de listă”, „preț de lansare”, „preț de tranzacție”, „preț prin programul Rabla propriu”, etc…, astfel că față de informațiile prezentate în acest articol pot exista diferențe în momentul în care un client merge să configureze și să comande efectiv un automobil la un dealer Ford.

Ford Puma este produs exclusiv în uzina Ford din Craiova, alături de modelul Ford EcoSport, fiind pentru prima dată de la preluarea uzinei din Craiova, în 2008, când Ford fabrică în paralel două vehicule.

Volumele anticipate de producție pentru modelele EcoSport și Puma au condus la lucrul în trei schimburi în Fabrica de Asamblare Vehicule a Ford Craiova.

Pentru introducerea în producție a noului Ford Puma Ford a investit 200 milioane Euro, astfel că investiția totală a Ford la Craiova se ridică la aproximativ 1,5 miliarde Euro (de la preluarea uzinei, în 2008).

Puma este unul dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le va lansa în Europa până în 2024. La început de 2019 Ford a anunțat că fiecare nou autoturism pe care îl va lansa va include o opțiune electrificată (mild-hybrid; full-hybrid; plug-in hybrid sau full-electric).

Ford Puma concurează pe piață cu modele precum Renault Captur, Nissan Juke, Hyundai Kona, etc…

Ford Puma, made in Craiova, sub lumina reflectoarelor la Salonul Auto de la Frankfurt 2019.#FordPuma #Ford #Puma #IAA #IAA2019

Publicată de 0-100.ro pe Luni, 23 septembrie 2019

9
Lasa un comentariu

avatar
4 Comment threads
5 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
aluDanNaivuLucian Dbancher Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
alu
Cititor
alu

pffffff, nu va exista hibrid cu transmisie automata???!! dezamagitor…

Cornel
Cititor
Cornel

Daca oferea, ti-ai fi cumparat doua…

alu
Cititor
alu

Poate nici una, dar sunt in cautarea unui crossover cu cutie automata. Captur promite o solutie mai desteapta.

Dan
Cititor
Dan

din mai 2020, daca citeai mai sus…

alu
Cititor
alu

nu hibrid

Costin
Cititor
Costin

scump … cel putin fata de Renault Captur
toate tehnologiile astea inteligente costa si am impresia ca intradevar peste 10 ani mai putini oameni o sa-si permita masini noi, cum spunea parca CEO-ul de la Mercedes

bancher
Cititor
bancher

Mi se pare enorm pretul de 20250 ptr un Ford Puma cu motor de 1.0 ecoboost 125 CP, aer conditionat manual si ecran color de numai 4.2 inci. Am vazut modelul la salonul auto, si, desi pe afara e f frumos, la interior are mari lacune de ergonomie: in spate spatiul e prea mic, nu are cotiera ptr sofer (lucur de rasul curcilor, dupa parerea mea), iar schimbatorul de viteze este prea jos, si trebuia sa ma aplec dupa el (am 1.84 m inaltime).
Poate pentru persoane mai mititele sa fie bun. Si nu ptr familisti.

Lucian D
Cititor
Lucian D

De acord in principiu, dar sa nu uitam urmatoarele: 1. Ford vinde un motor celebru si ultrapremiat, de-asta isi permite sa stabileasca preturi de lista mai mari. 2. Preturile sunt anuntate pentru piata europeana, unde modelul mai micut, fratiorul EcoSport are vanzari foarte bune si lumea apreciaza calitatea Ford. Deci isi permit sa „mearga sus” cu preturile de lista. 3. In Romania, e alta strategie, dupa cum rezulta si din anuntul facut acum. Anume, concurenta principala a lui Puma este Duster, care are si preturi mai mici si 4×4 in oferta, chiar daca stau putin mai jos la evolutia tehnologica.… Citeste mai mult »

Naivu
Cititor
Naivu

Studiind lista din link am constatat ca motorizarea EcoBoost nu include automat si optiunea mild-hibrida (exista la vanzare si model cu EcoBoost nehibrid si model cu EcoBoost hibrid). Oare de ce i-au mai zis EcoBoost?
Am observat si o motorizare pe motorina 1,5L EcoBlue 120CP; banuiesc ca nici asta nu e mild-hibrida! (nu stiu de ce, dar cam toate masinile hibride sunt pe benzina nu pe motorina!!!)