Acasa BMW VIDEO, FOTO: BMW a prezentat la Frankfurt un concept electric care va fi produs in serie din 2021 si va avea o autonomie de 600 km

VIDEO, FOTO: BMW a prezentat la Frankfurt un concept electric care va fi produs in serie din 2021 si va avea o autonomie de 600 km

de Vlad Barza

BMW i Vision Dynamics Concept (sursa – BMW)

BMW a prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt (12-24 septembrie) conceptul electric BMW i Vision Dynamics care este apropiat de dimensiunile unui Seria 3 si care va fi produs din 2021 in serie. Modelul este rival pentru Tesla Model 3 si compania promite ca autonomia va fi de 600 km. Viteza maxima va fi de peste 200 km, iar accelerarea de la 0 la 100 km/h va dura numai 4 secunde. Presa britanica scrie ca modelul se va numi i5.

BMW a lansat acum cativa ani masina electrica de oras BMW i3 si hibridul plug-in sport BMW i8, iar acum a venit momentul extinderii gamei i cu un nou model. BMW i Vision Dynamics este un concept de coupe in patru usi care ca fi pozitionat intre cele doua modele si care va fi produs in serie peste patru ani.

Este un fel de derivat electric al lui BMW Seria 4 Gran Coupe.

BMW a lansat i3 in 2013 si de atunci a vandut in Europa peste 35.000 de unitati, dintre care 15.000 anul trecut. i8 a fost lansata tot in 2013, dar, fiind mult mai scump, si-a gasit sub 5.000 de clienti.

BMW a anuntat ca va avea in gama 25 de modele electrice pana in 2025, dintre care 12 vor fi full-electrice. Tot acum, la Frankfurt, compania a prezentat si un concept de MINI 100% electric care va fi produs in serie din 2019.

Compania va lansa in 2020 si o versiune 100% electrica a SUV-ului X3 si in 2021 va adauga un nou model in sub-marca i, cunoscut sub numele de cod iNext.

6 comentarii

mmmmmmmmm 12 septembrie 2017 - 16:43

In 2021 conceptul de acum va fi deja uzat moral. Tehnologia se schimba pe fast-forward.

Reply
John doe 12 septembrie 2017 - 18:14

De parca Tesla ar sta pe loc pana in 2021 🙂

Reply
Unu 12 septembrie 2017 - 22:08

Mda…nu sta…numai tesla mai are de lucrat la capitolul sasiu,suspensie si alte „maruntisuri” ca sa ajunga sa fie o masina electrica care sa nu te faca sa te gandesti la una conventionala.daca mai punem si taxele vamale ca doar e facuta in state atunci….

Reply
Herman 12 septembrie 2017 - 21:35

Trebuiau europenii sa se trezeasca mai demult cu electricele.

Reply
Cristian Constantin 13 septembrie 2017 - 11:15

Hai sa stam putin jos si sa vedem cum a evoluat masina. Cea facuta industrial de Ford avea 4 roti si un volan si motorul consuma 6-8l /100km. Dupa 100ani, totul e identic. Doar ca masinile premium au piele de elefant in ele, iar cele de duzina au plastic la interior.
Masina electrica elimina complet motorul intern si restul de itemi, avand de 3ori mai putine componente. (~20,000 itemi vs ~7,000 itemi la Tesla). Normal ca ind. constructoare de componente va suferi un soc. Si la fel de normal ca familiile bogate din sindicate nu vor asta, ca robotii de pe linia de productie nu pot fi mintiti cu zicale…” va da afara !.. hai in strada”. Deci e vorba de putere, de control, pe care sindicatele si industriasii il pierd daca totul se automatizeaza. Deci nu au vrut sa implementeze nimic nou in aceasta directie. Vezi declaratiile Mercedes referitoare la profit: de ce sa nu ai profit dublu cu motor intern in loc de profit mic pe masina electrica ? e o lovitura de dalta intre picioare pe care nu doar ca o poti evita, dar o poti controla.

Reply
Cristi 15 septembrie 2017 - 14:01

Asa este unde mai pui că masina electrică elimină noțiunea de service si întreținere …..
Normal că rezistența la schimbare este mare….există multe exemple în istoria oamenilor.
Mașinile electrice evoluează din doi in doi ani…să le dăm timp 50 ani și motoarele cu ardere internă vor fi istorie….
O spune un utilizator de electrică. 🤣

Reply

Lasa un comentariu