Acasa Renault Masina electrica cu cea mai mare autonomie disponibila in Romania devine Renault ZOE. Porneste de la 33.000 euro cu TVA

Masina electrica cu cea mai mare autonomie disponibila in Romania devine Renault ZOE. Porneste de la 33.000 euro cu TVA

de Adrian Mitrea

Masina 100% electrica Renault ZOE a primit o noua optiune de baterie (care mareste autonomia la 400 km in ciclu de testare NEDC sau 300 km in regim real de utilizare), iar pretul de pornire este de 33.000 euro cu TVA. Fata de cum era Renault ZOE comercializat pana acum in Romania o noutate importanta tine de faptul ca pretul bateriei litiu-ion este acum inclus in pretul masinii, nemaifiind nevoie ca bateria sa fie inchiriata (totusi optiunea de inchiriere a bateriei ramane in continuare disponibila). Cu bonusul de 10.000 euro promis de Guvern pentru achizitia de masini electrice, un client de Renault ZOE cu autonomie marita va mai avea de platit 23.000 euro cu TVA.

Renault ZOE este disponibila in doua versiuni de echipare in Romania, LIFE si INTENS, clientii putand alege intre cele doua variante de autonomie ale masinii.

  • Renault ZOE LIFE Z.E. 22 – 26.050 euro fara TVA / 31.000 euro cu TVA
  • Renault ZOE LIFE Z.E. 40 – 27.731 euro fara TVA / 33.000 euro cu TVA
  • Renault ZOE INTENS Z.E. 40 – 28.992 euro fara TVA / 34.500 euro cu TVA

Asadar, versiunea cu baterie de 22 kWh (autonomie NEDC 240 km, reala 170 km) ramane in continuare la vanzare, iar varianta cu baterie de capacitate mai mare (41 kWh) costa in plus 1.682 euro fara TVA sau 2.000 euro cu TVA. Capacitatea bateriei si autonomia sunt aproape duble.

Fata de versiunea initiala cu baterie de 22 kWh, varianta mai noua a masinii are o baterie mai grea cu aproximativ 25 kg, dar forma/geometria si volumul bateriei sunt identice. Deoarece bateria este putin mai grea Renault a operat modificari la suspensiile spate ale lui ZOE 400. Asadar, chiar daca masinile arata identic, exista unele diferente de ordin tehnic si de comportament rutier. Masa masinii la gol este 1.480 kg (1.555 kg cu sofer de 75 kg).

„Conceput si tehnologizat la Centrul Tehnologic Renault din Guyancourt, iar mai apoi asamblat la fabrica din Flins, modelul ZOE este lansat in Romania cu motorul R90, propunand doua niveluri de echipare: LIFE si INTENS. Clientii pot opta, inca de pe versiunea de baza, intre bateria Z.E. 22 (240 km NEDC) si bateria Z.E. 40 (400 km NEDC). Cu ocazia lansarii acestui model, marca Renault propune clientilor o noua varianta de comercializare, de tipul Full Purchase, care include pretul bateriei”, a anuntat Renault Romania.

Renault ZOE are un motor electric de 68 kW / 92 CP care dezvolta 225 Nm. Masina accelereaza de la 0 la 100 km/h in 13,2 secunde cu start de pe loc.

Varianta noua a Renault ZOE vine cu doua noi culori pentru caroserie (rosu intens si gri titan), plus modificari de interior: tiparul geometric alocat bordului, conturul cromat al consolei R-LINK, al ramelor difuzoarelor si finisajul gri metalic lucios fume pentru gravajul selectorului transmisiei.

Primul nivel de echipare, LIFE, vine in dotarea standard cu echipamente precum: faruri de zi cu tehnologie LED, cruise control, asistenta la franarea de urgenta, sistem de asistenta la pornirea din rampa, tablou de bord digital TFT de 7 inch, oglinzi retrovizoare reglabile electric si degivrante, climatizare automata cu senzor de toxicitate si cablu de incarcare Flexi Charger de 6,5 m lungime.

Versiunea INTENS propune acum o tapiterie noua si jante noi de aluminiu de 16 inch in doua tonuri, senzori de ploaie si de lumina. Exista un plus de rafinament la interior, gratie unui nou finisa negru al tapiteriei si diferitelor materiale din habitaclu. De asemenea, ZOE 400 ofera si un nou pachet de personalizare de culoarea albastra. Sistemul audio este Arkamis 3D Sound.

12 comentarii

AC DC 23 mai 2017 - 13:15

nu cumva este loganul electric cu autonomie declarata de 500 km?

Reply
axl07 24 mai 2017 - 13:31

Ce nu inteleg eu e de ce si-ar lua un non-hipster o astfel de masina, cand pe o masina pe benzina care ofera performante similare si acelasi spatiu interior (de exemplu un Renault Clio) ar putea plati o suma in jur de 10.000 Euro.

Reply
Aldeni 25 mai 2017 - 18:30

Esti descompus ? Tu poate traiesti intr o bula aseptica. Daca nu, cred ca te-ai saturat sa inghiti zi dupa zi metale grele in suspensie RP10 si RP10N.
Ce relevanta are performanta unei cutii cu roti cand ai probleme cu cei doi planani?

Reply
cristi 11 martie 2018 - 15:20

s-a vezi cand o sa-ti prajeasca astia creeeeeru, cu campurile lor magnetice ,alege plamani sau fara creier,urmeaza injectia cu microcip,si te fu……aiu de la robotii,ma uit in jur numai, new generation IT ,easy many .easy talk ,

Reply
Radu 19 septembrie 2017 - 12:24

TCO

Reply
Einstein 25 mai 2017 - 00:51

Io nu scriu prostii, insa autorul articolului a scris o prostie mare chiar in titlu.
Masina cu cea mai mare autonomie este ultimul model de Tesla care depaseste 500 km la un plin de „carburant”.

Reply
Adrian Mitrea 25 mai 2017 - 00:53

Dar Tesla respectiva nu se comercializeaza in Romania. Asta e ideea.

Reply
doru 24 iunie 2017 - 11:06

tesla e scumpa pleaca de la 60.000 euro …si var full e peste 100.000 …mai aveti rabdare sa scoata astia baterii ieftine ..si cam in max 10 ani o sa avem masini full electric …in jur de 10.000 euro …pana atunci mergem cu hibride f ieftine si bune …pe olx un peugeot 508 hibrid e in jur de 10.000 euro ….consuma in jur de 3 % motorina …si e calumea , full electric e inca scump …aveti rabdare

Reply
Cistică 17 ianuarie 2019 - 11:58

Parametrii de funcționar e a unei mașini full electric, sunt sunt realizați si calculați doar pe bancul de încercare, încercare, prin care se fundamentează convenția mărimilor fizice derivate, ori unul dintre principiile legii conservării energiei ne spune că: intr-un sistem termodinamic, orice transformare a energiei în lucrul mecanic sau invers, nu poate să aibă în practică un randament de 42%, sau, nu poți obține o energie mai mare ca că în consumată de sistem.
În concluzie: enunțul prin care se afirmă că , ” nimi nu se perde, bc nimic nu se câștigă ci totu se transformă” este eronat si in teorie, iar în practică sună cam așa, ” nimic nu se câștigă totul se pierde prin transformare” deoarece toată tehnologia terestră este fundamentată pe principiile termodinamice ireversibile.
Singura energie nelimitată este cea care se multiplică prin mișcarea inteligentă a materiei, mișcare de care beneficiază generatorul cuantic al viului si este susținut de 5D.

Reply
tobosaru ion 27 februarie 2019 - 19:28

Buna cit timp dureaza incarcarea bateriei de 41 Kwh?pretul ?

Reply
Adrian Mitrea 27 februarie 2019 - 20:17

Cu wall-box de 22 KW încărcarea durează cel mult 3 ore, preț circa 33.000 Euro cu tot cu TVA. Găsești și pe site-ul oficial Renault mai multe detalii.

Reply
Alex 8 iunie 2019 - 10:00

Varianta de fast ? Costa mult si ce pret are.

Reply

Lasa un comentariu