Acasa Curiozitati Sony ar putea construi o masina in viitorul indepartat

Sony ar putea construi o masina in viitorul indepartat

de Vlad Barza

Kazuo Hirai, seful Sony (sursa - Sony)

Sony nu exlude posibilitatea ca in viitor sa se alieze cu un constructor auto pentru a construi un autoturism, spune seful companiei, citat de Financial Times. Pentru moment, gigantul japonez nu are astfel de planuri, insa tot mai multi giganti din tehnologie studiaza posiblitatea de a lansa masini, Apple si Google fiind exemple celebre. Sony a vandut o serie de divizii si cauta noi domenii in care sa se dezvolte, industria auto fiind o posibilitate.

Intrebat daca Sony ar putea intra in industria auto, Kazuo Hirai, seful companiei, nu a negat posbilitatea. „Daca intr-un anumit moment vom considera ca putem aduce ceva nou in sectorul auto, vom lua in considerare si acest lucru”, a spus Hirai. „Nu avem planuri in acest moment, insa niciodata nu trebuie sa spui niciodata”, a adaugat el.

Companiile din tehnologie se uita cu tot mai mare interes spre industria auto, care este un sector in care nu au prea patruns. Viitorul arata insa promitator cu raspandirea masinilor ce se pot conecta la internet, astfel ca miza este extrem de mare.

Nu se stie cum ar fi privite de catre public masini cu brand-uri precum Apple, Google si Sony, insa daca e ca astfel de masini sa apara in piata, acest lucru nu se va intampla prea curand.

Sony produce senzori pentru camere foto/video, dar si baterii reincarcabile pentru smartphone-uri si alte dispozitive electronice. Compania are un avantaj fiindca produce diverse repere care ar putea fi utilizate in automobile, insa produsele trebuie adaptate si pentru aceasta industrie.

Seful Sony admite faptul ca grupuri precum cel pe care il conduce, care nu au traditie in sectorul auto, au o mare problema in a intelege si crea legaturile emotionale intre om si automobil. Intrebat despre posibilitatea unei aliante cu un constructor auto, Hirai a raspuns: „Bineinteles. De aceea am spus <<never say never>>”.

Hirai a tinut insa sa sublinieze ca acum prioritatea companiei e clara: segmentul consumer electronics cu smartphone-uri, televizoare si celebrul Walkman.

Lasa un comentariu